Matski Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) MVG i Engelska(nästan bättre på att prata det än Svenska) VG i Biologi, Fysik(känns ungefär som det jag borde ha) VG i Idrott och Hälsa(lägre och jag hade blivit sur) VG i Matte, Svenska, SO och Teknik(gött) G i Musik(kunde inte få nåt bättre, jag har klarat allt på högsta möjliga nivå än så länge) G i Kemi(kan bättre) G i Hemkunskap(ett VG när h*lvetet fryser till is) G i Slöjd(kul ämne, men jag är inte jättebra på det) G i Tyska(OMFG!? hur tusan då? Var beredd på ett IG) Nöjd med detta som höstbetyg i 8an. PS. Snygg bild på Gaara du har där LillBerra. :) DS. Redigerat 3 Januari 2007 av Matski Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 G i allt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.