Shaddy Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Oddset och Putside, vad har ni emot julafton? Visst, julen är jävligt kommersiell, men de finns ju de som inte bara gillar julen för julklapparnas skull (som jag, t.ex). Det är ju själva grejen att få vara samlade, släkt och vänner, och känna den där speciella gemenskapen. Så istället för att sura så kan man ju istället hjälpa till för att göra julen roligare, Oddset ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag gillar julafton och att slippa skolan ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det jag ser fram emot är såklart julafton och nyår. Sedan är det väl ledigheten, att bara få koppla av och känna att man inte behöver bry sig om något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Kul med julen. Dock får man ledigt från skolan i hela två veckor. Så nu kan man inte träffa alla knäppgökar där. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ingen skola är nog bäst, och det är roligt att man får vara vaken hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Oddset och Putside, vad har ni emot julafton? 1. Jag surar inte. Jag orkar bara inte fira jul. 2. Nää, alla tycker inte bara om julklappar. Men ungefär 90% gör det. 3. I min omgivning så hjälper det inte att jag försöker göra det bättre. Ingen bryr sig ju ändå inte. Jag gjorde ett skolarbete om det här i veckan. Ingen brydde sig. Så enligt mig är det helt onödigt att försöka göra något åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag skulle kalla det här lov bara.. Jag märker inte att det är jul.. Ingen snö=ingen jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag tycker att det är så himla skönt att ha jullov, så att jag slipper anstränga mig med läxor och skolarbeten. I stället kan jag ta det lugnt hela dagarna, lyssna på musik och göra allt som jag gillar. Det finns ingen snö, och julklapparna regnar in. Det kan inte bli bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 gött och slippa skola men julklappar och de vanliga traditionerna tesx kalle anka osv ger jag ej mycket för utan det är MATEN som lockar mej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Das Wainachtbaum ( eller nåt sånt :D ) ist falch. Översättning : Tomten är falsk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.