Hoppa till innehåll

Spamforum


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrev lite i början, men jag insåg att det är patetiskt...

 

Kom du till den insikten när du insåg att alla andra tyckte så ? ( :) )

 

Jag håller fullständigt med Mascarpone, sidan ser oseriös ut och ger ett dåligt förstaintryck för nya besökare.

 

"Jaha.... här har de ett spammforum. Alla medlemmar måste vara idioter och spammare, eftersom de absolut måste spamma. De har till och med en egen avdelning för spamm. *lämnar sidan* "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är förvånad alltså att det är så många som gillar och spamma i forumet. Så många inlägg på så kort tid, aja.. Jag tycker inte det här var en bra ide och jag tänker aldrig skriva där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

Asså , om man skriver inlägg i spmforumet får man fuska rank då ? Isåfall tycker jag det är helt fell då kan man ju bara gå in där o spamma sönder bara för att gå upp i rank snabbare?..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är förvånad alltså att det är så många som gillar och spamma i forumet. Så många inlägg på så kort tid, aja.. Jag tycker inte det här var en bra ide och jag tänker aldrig skriva där!

 

Jag tycker också det känns lite onödigt (och omoget) att bara spamma rakt ut sådär. Men det är ju kul om man vill starta forumlekar som inte är tillåtna nånannanstans. Fast jag har själv efter bara ett par inlägg tröttnat på att vara i det forumet.

Redigerat av Jayzmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...