Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Tjockisen hittar 270529 luckor till, alla på ön kommer bo kvar där i hela sitt liv, ha sex som galningar och starta ett eget samhälle. Efter det kommer de själva starta en serie på ön som är i stil med Big Brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Var det nån som tänkte på röret i den andra luckan, på videon sa de att om man tog in pappret i burken där och tryckte på knappen skulle det komma direkt till dem, men när de gick där uppe en gång så såg de bara att röret var böjt ner mot marken, så allt låg bara där på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Hela grejjen är väll något forsknings labb där "svarta röken" blev till och typ om röken skulle döda alla så skulle ingen kunna trycka på knappen och då sprängs hela ön.På så sett blir det ett försvarssystem.Om röken dödar alla dör den själv. Röken har enligt min teori en kraft att psyka folk och det är därför folk dras till ön. Röken typ tränger in i folks sinnen och hittar sorliga och hemska minnen typ som när Sawyer döda fel snubbe. :cool: Redigerat 28 December 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Tjockisen hittar 270529 luckor till, alla på ön kommer bo kvar där i hela sitt liv, ha sex som galningar och starta ett eget samhälle. Efter det kommer de själva starta en serie på ön som är i stil med Big Brother. Hahahaa! En gul banan som försöker vara rolig!! (om du inte gillar Lost så behöver du inte kommentera överhuvudtaget <_< ) Själv tror jag att det är 70% omöjligt att förutse vad som kommer hända, eftersom allt är så j*vla oförutsägbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jag tror inte att jack kommer att få åka hem när han har opererat ben. Jack kommer att få gå tillbaka till den andra ön! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tror att några till kommer dö sen tror jag resten hittar räddning....Det va en kompis som sa att hans kompis visste hur det skulle sluta och att han sa att det skulle sluta med att allt ALLT! Var en dröm...Tror inte det är sant...Men om det är det kommer jag slänga mig i väggen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 såklart kommer det ner en atombomb och spränger alltihop men bara hon som har barn överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Låter ju rilmligt.... Men Det är ju typ Omöjligt att veta Vad som kommer hända i LOSt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 När börjar nästa säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Selene: Det tror inte jag. De kommer kanske hålla på fram till Säsong 5 som högst. Några av mina kompisar säger att de redan har skapat det sista avsnittet. Btw, vet någon när Lost börjar igen? Läs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) No_fear när börjar Lost? Vilket Datum Redigerat 21 Januari 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Låter ju rilmligt.... Men Det är ju typ Omöjligt att veta Vad som kommer hända i LOSt. inte riktigt.. snart kan det bli en läcka med de som gör filmen.. de håller just nu på med att diskutera ett slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.