Hoppa till innehåll

Lost

Autobahn

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Tjockisen hittar 270529 luckor till, alla på ön kommer bo kvar där i hela sitt liv, ha sex som galningar och starta ett eget samhälle.

Efter det kommer de själva starta en serie på ön som är i stil med Big Brother.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Var det nån som tänkte på röret i den andra luckan, på videon sa de att om man tog in pappret i burken där och tryckte på knappen skulle det komma direkt till dem, men när de gick där uppe en gång så såg de bara att röret var böjt ner mot marken, så allt låg bara där på marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela grejjen är väll något forsknings labb där "svarta röken" blev till och typ om röken skulle döda alla så skulle ingen kunna trycka på knappen och då sprängs hela ön.På så sett blir det ett försvarssystem.Om röken dödar alla dör den själv.

Röken har enligt min teori en kraft att psyka folk och det är därför folk dras till ön.

Röken typ tränger in i folks sinnen och hittar sorliga och hemska minnen typ som när Sawyer döda fel snubbe.

:cool:

Redigerat av Simontheking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjockisen hittar 270529 luckor till, alla på ön kommer bo kvar där i hela sitt liv, ha sex som galningar och starta ett eget samhälle.

Efter det kommer de själva starta en serie på ön som är i stil med Big Brother.

Hahahaa! En gul banan som försöker vara rolig!! (om du inte gillar Lost så behöver du inte kommentera överhuvudtaget <_< )

Själv tror jag att det är 70% omöjligt att förutse vad som kommer hända, eftersom allt är så j*vla oförutsägbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att några till kommer dö sen tror jag resten hittar räddning....Det va en kompis som sa att hans kompis visste hur det skulle sluta och att han sa att det skulle sluta med att allt ALLT! Var en dröm...Tror inte det är sant...Men om det är det kommer jag slänga mig i väggen xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...