Euphoria Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag kollade aldrig upp det noga, om jag hittar dit igen så skriver jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Mobbat? Man ska väl aldrig känna sig rädd att göra det man gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Nej det är inte mobbat, det äger ju..Har börjat med PokémonCrater igår, och har en Infernape lvl 32,Glaceon lvl 21 och shiny magnemite,ninetales och togepi,Aerodactyl oxå...de fick jag på typ 3timmar =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Att gilla pokémon när man är 12 är inte mobbat.(min farbror är 29 och spelar pokémon!) Man tror bara det för att det är massa små barn som spelar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag vill att småbarn ska tycka det är kul så Pokemon lever vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 mm precis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) NEJ!! och åter NEJ! Pokemon är det absolut inget fel om man spelar pokemon. En del av mina kompisar som spelar wow har blivit retade för det, men vad gjorde de då? Dom sket i det. Om nån retar dig lr nåt liknande så skit i dom och fråga om de ens har spelat pokemon. Och om det har gjort det när de va mindre och tycker att det är barnsligt så säg att det inte e nån skillnad. Om de tycker att det e barnsligt så säg att man får vara barnslig hur länge man vill. Plus att pokemon är som vilket spel som helst. Redigerat 6 Augusti 2007 av Thehammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 NEJ!! och åter NEJ! Pokemon är det absolut inget fel om man spelar pokemon. En del av mina kompisar som spelar wow har blivit retade för det, men vad gjorde de då? Dom sket i det. Om nån retar dig lr nåt liknande så skit i dom och fråga om de ens har spelat pokemon. Och om det har gjort det när de va mindre och tycker att det är barnsligt så säg att det inte e nån skillnad. Om de tycker att det e barnsligt så säg att man får vara barnslig hur länge man vill. Plus att pokemon är som vilket spel som helst.Bra sagt B) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Dem som säger det är barnsligt har aldrig spelat spelen. Dem kollar bara på jobbiga snorungar som inte ens vet att pokemon är spel från början som leker och köper kort som dom inte ens kan spela med och så kollar dem på animen som bara var bra första säsongen. Min kusin är 15 och älskar pokemon och innan han började högstadiet blev han mobbad bara för det så han sålde sina pokemonspel.... Så jävulst sjukt att jag känner för att klubba ner dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Dem som säger det är barnsligt har aldrig spelat spelen. Dem kollar bara på jobbiga snorungar som inte ens vet att pokemon är spel från början som leker och köper kort som dom inte ens kan spela med och så kollar dem på animen som bara var bra första säsongen. Min kusin är 15 och älskar pokemon och innan han började högstadiet blev han mobbad bara för det så han sålde sina pokemonspel.... Så jävulst sjukt att jag känner för att klubba ner dom.Synd :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Det var en gång nåra som kalade mig pokémon nörd men jag sa att dem har ju haft 100 kort eller nåt sånt och pokémon är jätte(gånger 100,000)bra och coolt spelar det nästa jämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 jacob vad menaru? O_o jag spelar pokemon ibland, det är en viss skillnad på att köra pokemon på gameboy lr nintendo ds eller att samla pokemon korten ( de e mobbat ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg