ZiLbOr Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 asså jag har massor av pokemon grejer i mitt rum här kommer alla pokemon grejer jag har 1.50 stycken pokemon afischer 2.20 stycken pokemon lådår 3.pokemon täke 4.pokemon kude 5.pokemon gadiner 6.pokemon gaderåb min gaderåb e formad som en pokemon boll 7.pokemon bokhylla 8.pokemon matta 9.pokemon kläder ASSÅ JAG HAR MER POKEMON SAKER TYP 78 POKEMON SAKER TILL ASSÅ JAG HAR POKEMON STERIO OCH SÅNT JAG E POKEMON RIK!! en sak till alla i klassen vet att jag gillar pokemon och dom mobar mig inte för det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Oj, vad mycket du gillar pokemon! Sen, nä jag tycker inte man ska bli mobbad för det, det är ju som en hobby om vi säger så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Ja det är rätt takter. Det är faktist en hobby. Man ska inte bli retad för något man gilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 jag vart retad en gång i skolan men jag sa vad då då det när popelert i japan :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Ja men det är ju populärt där än. Det är rätt stort där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 det är samma här kommer/ringer och frågar mig om det för alla i min klass typ vet det och en kan fråga ibland. Och så blir man mobade av den personen jag vart det är 11 år men då sa jag att han spelar det vad han skämdes ja men än då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Vad blev du mobad? Fatar inte det du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Jag tycker inte att pokemon e mobbat! För att man får ju tycka som man vill! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Men det finns ett stort problem. Folk acepterar inte att man gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 mm jag har en fråga vart får man dom 2 biljeterna till Ö 8-9 på pokemon Leaf Green? snälla säg så fort ni kan! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 mm jag har en fråga vart får man dom 2 biljeterna till Ö 8-9 på pokemon Leaf Green? snälla säg så fort ni kan! :( kan du inte bara göra ditt eget inlägg? ärligt talat bryr sig ingen om dina problem i det här forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 (redigerat) E man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure: :huh: Nej. Man tycka det tex Mob Offer. men nej det e än som jag känner (inte IRL) Hon e 13 eller 14 hon älskar pokemon rollspel ja allt sånnt men ne hon e inte mobbad Det är en hobby tex som 50 åringar sammlar på hockey kort så nej man är inte mobbad Redigerat 15 Maj 2007 av iron_maiden96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg