Angel of Darkness Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 man bir aldrig förgammal för att spela pokemon tycker jag, man kanske växer ifrån att titta på serien men inte att spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag är tolv år och blir jag mobbad för det? Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag är 20 år. Jag blir inte mobbad för det. Men det är som sakt inte många som vet om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag slutade med Pokémon när jag var 9/10, men sånt är olika :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ja det är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Men tyvär är det inte många som förstor det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag hörde nånstans, på pokémon forumet tror jag, att dom som retar oss för pokémon är "Dom som inte förstod". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag hörde nånstans, på pokémon forumet tror jag, att dom som retar oss för pokémon är "Dom som inte förstod". Det var bra talat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Alltså, skulle man vara mobbad för det? Knappast! Det är som om man skulle vara mobbad för att man gillar godis när man är 50... Ta Tokar86a som exempel. Han är 20 år och gillar det. Spelar det någon roll? Självklart inte. Hittils är det bara EN person som har sagt att man är det. Jag är 17 år och gillar det! Haha, nej det är jag inte jag är 9. Serien har jag växt ifrån i alla fall. Redigerat 28 December 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ja man blir mobbad så klart! Nu blev det två st som sa det... O ja är nog en som alldrig förstod :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Nej!!! Man blir aldrig för gammal för att spela pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jaa sa tii min kompis att ja gillar pokémon o sen nästa morgon när ja skulle tii skolan såå mobba alla maaj :meddum: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg