Pikachu86a Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 fattar inte det hlr, ser inget fel med att man spelar pokemon vid exempel 20 års ålder, men de som itne spelar det klassar det som barnsligt eftersom att de kanske spelade det när de var små... :) Det var roligt att höra det. Nu vet man att man inte är själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Man får väl spela vilket spel man vill? Bry dig inte om dom. Om dom prövar o spela Pokémon så kmr dom säkert också börja gilla de. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Man får väl spela vilket spel man vill? Bry dig inte om dom. Om dom prövar o spela Pokémon så kmr dom säkert också börja gilla de. :angry: Ja vem vet om det hjälper men det kanske gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vet ni vad jag tror som barnklacifierade pokemon var. Det var animen. För liksom här i sverige anses ju nästan allt tecknat som barnprogram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början. Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?! Redigerat 8 Januari 2007 av SaraGBG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början. Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?! Vad svarade du då? PS Jag är 20 år och har pikachu som backgrund på min dator plus att jag är admin för det svenska pokemon forumet. Så du kan hällsa dem att det fins äldra som gillar pokemon också. Du är inte ensam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 när någon kompis kommer hem till mig så gömmer jag mina pokemon spel :cry: en gång så kom en tjej som var kompis med min syra och jag var kär i henne och när hon kom i i mitt rum så hade jag en pokemon plakat på mitt bord det var jätte pinsamt :( :( !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 när någon kompis kommer hem till mig så gömmer jag mina pokemon spel :cry: en gång så kom en tjej som var kompis med min syra och jag var kär i henne och när hon kom i i mitt rum så hade jag en pokemon plakat på mitt bord det var jätte pinsamt :( :( !!!!! Sa de något ting då eller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Men jösses. Som ja skrev i ett tidigare inlägg, bara för att man gillar pokemon så e man inte mobbad. Ja e 19 år o tjej, tittar på serien, spelar spelen o ger hjälp. visst mina föräldrar tycker det e lite barnsligt men de låter mig hålla på med det. Skrev också att jag fick mitt första pokemon spel(LG) förra året på min 18 års dag sen dess så har ja fastnat i deras värld så mycket att ja börjat att skriva ett eget äventyr i pokemon världen. Inga av mina kompisar tycker att det e konstigt o jag håller inte inne med att jag gillar det. Men hittlis så har jag inte träffat nån i min egen ålder som spelar det :( lite synd. Alltså träffat öga-mot-öga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Men jösses. Som ja skrev i ett tidigare inlägg, bara för att man gillar pokemon så e man inte mobbad. Ja e 19 år o tjej, tittar på serien, spelar spelen o ger hjälp. visst mina föräldrar tycker det e lite barnsligt men de låter mig hålla på med det. Skrev också att jag fick mitt första pokemon spel(LG) förra året på min 18 års dag sen dess så har ja fastnat i deras värld så mycket att ja börjat att skriva ett eget äventyr i pokemon världen. Inga av mina kompisar tycker att det e konstigt o jag håller inte inne med att jag gillar det. Men hittlis så har jag inte träffat nån i min egen ålder som spelar det :( lite synd. Alltså träffat öga-mot-öga. Det här var något nytt att de inte bryr sig att det håller på med pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag tycker det är tråkigt att hålla hemligt att man spelar Pokémon. :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Sammahär, mina kompisar bryr sig inte heller att jag spelar det :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg