Gäst Bountyhunter Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 öhm ok det här fick jag: Koss Porta Pro, Hörlurar Sony Ericsson z610i, Mobil 500 Kronor Lisebergskortet SF Biokort Tony Hawk's Project 8, PS2 NHL 07, PS2 FIFA 07, XBOX Tröjor Nitbälte In Flames - Colony, Skiva Musmatta En bok Kalsonger :P Raggsockar Kommer inte på nåt mer just nu.. Iallafall en av dom bästa jularna hitills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Massor med godis En Cannibal Corpse-tröja En Cheap Monday-tröja Pengar (1000 kr) Presentkort på en skivaffär i stan Två biocheckar För mina pengar ska jag köpa ett Xbox 360 och några skivor. :) Redigerat 25 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) en tröja, några strumper,två böcker, ett PSP spel, en skiva, 500 kr ock en lott som jag vann 100 kr på :) Redigerat 27 December 2006 av simson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Guild Wars: Nightfall Battlefield 2142 Pengar så att jag kan handla kläder ^^ Björn Borg kallsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Nu har jag varit hos mormor och fått mer: En liten Kakuro-spelmaskin En tröja En trevåningshylla En bok "Drakmånad" En Paradis-chokladask Parfym och deodorant Godis och 500 kr Två presentkort på SF bio Har ni läst mitt andra inlägg förstår ni att det här blev en bra jul för mig! Redigerat 25 December 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Jag fick en JÄTTE GIGANTISK skylt där det står med nion färg "NossLoad" med röd bakgrund och svart ram på. Typ värd 6000 tror jag xD Jag fick en Warcraft seriebok Jag fick Onyxia Lair Deck [WoW Trading Card Game] Jag fick 2 par strumpor Jag fick en morgonrock Jag fick en Photoshop bok Jag fick Van Gils - BASIC INSTINCT Jag fick ett par hörlurar med en FUNGERANDE mik =) Jag fick 400 kr Jag fick en Sony Ericsson W300 Jag fick 2st Cube World Jag fick 2 tröjor Jag fick en Oregon klocka Jag fick Sagan om Bulgarion - Bok ett Jag fick en bok om Drakologi Jag fick ett papper där det stog att min pappa beställt The Burning Crusade : Special Edition [EDIT] Min pappa fick en tv för 31,000 xD så ownage! Redigerat 25 December 2006 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Skriver allt jag minns: Rammstein Völkerball Musik DvD Lite mer än bara Svullo DvD Mera Värstinghits! Ocensurerat CD 2006 FIFA World Cup Xbox360 Final Fantasy 3 DS + Guide Axe Schampo 1000 kr 19 tum platsskärm World Of Warcraft tidning Choklad i mängder :P Chokladmaskin Gamer datamus Headsett Tomtefigut i glas World Of Warcraft Pre-Paid Gamecard Och massa smågodis och prylar jag icke minns just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) 2 chokladaskar (Paradis) Tony hawk downhill jam Pingisbord(inte fullstort) 3 böcker Kläder Webbkamera mobil Väderstation Penna Innebandyklubba Pengar(2000 kr) m.m Redigerat 25 December 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 http://img146.imageshack.us/img146/9687/img0552gt0.jpg 1 Lådor. (: Alltid bra att ha lådor. (: 2 300 kr i ett kuvert. (: 4 2 Gb minne till mobilen. Gott att ha 2.5 Gb utrymme till musik. (: 5 Nån slags "bra-att-ha-väska". Diverse tandhygien-grejer. 6 Love Hina bok 13 och 14. (: 7 Ny sänglampa. (: Den andra typ brann upp. S: Iaf nästan, den blev bränd. 8 Någon slags IQ-kub. S: Fick iaf isär den, men har ingen aning om hur man sätter ihop den. XD 9 Godis. *Host* DD *Host* Skomakar Ali FTW! :D 10 Vax till håret. (: 11 Bok om Japan. Var väldigt intressant. :o 12 Skissblock. Slipper man alla löspappaer med teckningar som ligger överallt. :D 13 Senaste nummret av M3. Påhittig farbror man har. ^^' 14 Handdukar. :S 15 Nytt nattduksbord. Det andra var fult. (: 16 En Stereo med inbyggd DVD-spelare. :D Om man kopplar den till TV:n blir det värsta surroundljud. :D (Finns ej med på bilden) 17 Resa med familjen till Turkiet. Vi ska köpa turk på Burk. Har alltid undrat hur det smakar. :o (Ej med på bilden.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag kommer nog med en liknande bild så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Zimens wannabe Salzalada. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 the big z wannabe the big s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.