Flagg Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 4-5 dagar kanske. Ja, men han undrade vilken played som är vanlig i lvl 41. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jaha, trodde du svarade på "Hur lång tid tar det att bli 60"-frågan. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 hehe, lvl 41... 11 dagar played :P jag orkar aldrig levla, dessutom e den gubben utfattig =D men nu har jag börjat levla lite igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag har: Tre stycken lvl 60 En lvl 50 En lvl 47 En lvl 45 En lvl 36 Spelade runt 4-5 timmar om dagn i 1 år och 4 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ni får det o verka så lätt o komma upp till lvl 60 =) btw, tycker ni orc passar som warlock? Lätt att orc passar som warlock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ni får det o verka så lätt o komma upp till lvl 60 =) btw, tycker ni orc passar som warlock? Ja, det var ju dem som var de första warlocksen innan Burning Legion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Var det inte Orc-shamaner som blev korrumperade till warlocks av The Burning Legion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ja, det var dem då blev första Warlocksen, sen spreds den demoniska magin till andra raser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Tog runt 20 dagar på min präst (/played) dock stog jag en hel del i IF och gjorde ingenting. Warriorn: typ 11dagar /played Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Typ 18 dagar eller nåt men har några kompisar som va inne och pvpade massa i the barrens när jag levlade till 60 så kanske skulle vara på runt 16 dagar istället. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 typ 20 dagar, men jag spelade en massa PvP också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hans bitterhet? Det var ju du som började kalla folk för lögnare och datanördar... Men nu går vi tillbaka till ämnet. Ok, tack för svaret. Jag undra för att han blev så arg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg