Snake Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vi har som sagt nästan alltid en Arms Warrior eller Mage högst upp på dmgmeters. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Märkligt, alla raids jag har varit med på har det varit en rogue eller mage. Aja, dålig gear eller brist på skill antar jag kan ge förstaplatsen till ngn annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vår grandmarshal gnome warrior är fören än alla bloodfang/nightslayer rogue. Du tror att warrior är såna som suger på dps och att rogues tar dem? Tvärt om, warrior kan bli minst lika bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Märkligt, alla raids jag har varit med på har det varit en rogue eller mage. Aja, dålig gear eller brist på skill antar jag kan ge förstaplatsen till ngn annan. Eller så era warrior helt j*vla dåliga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 ni kanske inte vet att rogues och mages SKA vara bättre än warriors i DPS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 ni kanske inte vet att rogues och mages SKA vara bättre än warriors i DPS? Ännu ett tecken på att warriors inte är värdelösa! Skill > Gear, som man säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 DonkeN och Burken: Hela min guild suger...så det borde jämna ut sig. Burken igen: Skill > gear stämmer bara när båda har lika bra gear. Rogue dps > warrior dps Mage Aoe dps eller vanlig dps > allt Ifall inte rogues skulle ha bättre dps skulle dom ju för f*n vara helt värdelösa. Dessutom kan Rogues hålla en hög dps utan att dra aggro tack vare Feint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 hepp hepp, tvinga mig inte visa den nakna shamanen som tar alla klasser i duels... utan spec också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 ha, ingen match för min lvl 1 twink pally! full epixx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Gött, önskar jag hade så tur med lootet ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg