Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Att Gråta?

NossLoad

Rekommendera inlägg

Det är töntigt att gråta på allmän plats, det anses i alla fall vara det. Detta för att man drar till sig uppmärksamhet och folk börjar skratta åt en. Men personligen tycker jag inte att det är töntigt att gråta ibland, det är helt naturligt och bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är okej att gråta om t.ex. någon man känner dött, ens flickvän/pojkvän gjort slut och andra "känsliga" grejer. Jag tycker inte det är okej att gråta om man förlorar i spel o.s.v. för då visar man bara att man är barnslig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

tror mitt inlägg blev lite för hårt men såhär då

om det händer nått som att nån i ens släkt dör, då är det klart att man kan gråta utan att känna sig skamsen eller så, däremot om man får en skumgummiboll i ansiktet och börjar gråta så är man bara töntig.

men visst är det okej att visa känslor, har inget emot det...bara omd et blir för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror mitt inlägg blev lite för hårt men såhär då

om det händer nått som att nån i ens släkt dör, då är det klart att man kan gråta utan att känna sig skamsen eller så, däremot om man får en skumgummiboll i ansiktet och börjar gråta så är man bara töntig.

men visst är det okej att visa känslor, har inget emot det...bara omd et blir för mycket.

Tänk om du hade ont i huvudet då!!! skulle det fortfarande vara töntigt? NEJ!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

Det är töntigt att gråta på allmän plats, det anses i alla fall vara det. Detta för att man drar till sig uppmärksamhet och folk börjar skratta åt en. Men personligen tycker jag inte att det är töntigt att gråta ibland, det är helt naturligt och bra.

Ja, jag står här och sörjer min döda pappa och alla tar upp kameramobilerna och skrattar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

snälla nånstans får det gå en gräns, om du får en skumgummiboll i huvudet och du börjar gråta, då skulle jag skratta ärligt talat, om dina föräldrar däremot dör skulle jag inte det.

Pontus: jag har haft ont i huvudet och jag har fått MÅNGA skumgummibollar i huvudet då, ochd et gjorde inte ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Det är kul at gråta B) Iallafall skönt att få släppa ut sina känslor. Det där med att gråta för en skumgummiboll är inte töntigt. Det är väl inge fel med att gråta?

Och det där Ripto skrev, med att det inte är okej att gråta om man förlorar i spel, du skrev faktiskt i en tråd att du brukade gråta då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...