Dolphin Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det är töntigt att gråta på allmän plats, det anses i alla fall vara det. Detta för att man drar till sig uppmärksamhet och folk börjar skratta åt en. Men personligen tycker jag inte att det är töntigt att gråta ibland, det är helt naturligt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ibland kan det kännas skönt att visa sina känslor. Om man är ledsen kan man gråta. om man är glad så kan man skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det är okej att gråta om t.ex. någon man känner dött, ens flickvän/pojkvän gjort slut och andra "känsliga" grejer. Jag tycker inte det är okej att gråta om man förlorar i spel o.s.v. för då visar man bara att man är barnslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 personligen tycker jag att det är onödidigt att ställa till en scen förutom om man har en riktigt bra anledning för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 tror mitt inlägg blev lite för hårt men såhär då om det händer nått som att nån i ens släkt dör, då är det klart att man kan gråta utan att känna sig skamsen eller så, däremot om man får en skumgummiboll i ansiktet och börjar gråta så är man bara töntig. men visst är det okej att visa känslor, har inget emot det...bara omd et blir för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 tror mitt inlägg blev lite för hårt men såhär då om det händer nått som att nån i ens släkt dör, då är det klart att man kan gråta utan att känna sig skamsen eller så, däremot om man får en skumgummiboll i ansiktet och börjar gråta så är man bara töntig. men visst är det okej att visa känslor, har inget emot det...bara omd et blir för mycket. Tänk om du hade ont i huvudet då!!! skulle det fortfarande vara töntigt? NEJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Det är töntigt att gråta på allmän plats, det anses i alla fall vara det. Detta för att man drar till sig uppmärksamhet och folk börjar skratta åt en. Men personligen tycker jag inte att det är töntigt att gråta ibland, det är helt naturligt och bra. Ja, jag står här och sörjer min döda pappa och alla tar upp kameramobilerna och skrattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Det är töntigt att gråta på allmän plats, det anses i alla fall vara det. Detta för att man drar till sig uppmärksamhet och folk börjar skratta åt en. Men personligen tycker jag inte att det är töntigt att gråta ibland, det är helt naturligt och bra. vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 snälla nånstans får det gå en gräns, om du får en skumgummiboll i huvudet och du börjar gråta, då skulle jag skratta ärligt talat, om dina föräldrar däremot dör skulle jag inte det. Pontus: jag har haft ont i huvudet och jag har fått MÅNGA skumgummibollar i huvudet då, ochd et gjorde inte ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Det är kul at gråta B) Iallafall skönt att få släppa ut sina känslor. Det där med att gråta för en skumgummiboll är inte töntigt. Det är väl inge fel med att gråta? Och det där Ripto skrev, med att det inte är okej att gråta om man förlorar i spel, du skrev faktiskt i en tråd att du brukade gråta då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Kvinnor pruttar inte heller. Tycker det är okej att gråta. Speciellt om man får en skumgummiboll i ansiktet. ^^ Jadu enligt kvinnor pruttar dem aldrig fast alla gör det någon gång! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 de e nog en av dem skönaste sakerna att gjöra, att gråta. men det gjör jag inte det så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.