WASD Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Min WoW-tid tog slut 22 December & jag undrar om jag förlorar något när jag köper game card & forsätter spela ingen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 de gör du inte ;D du kan fortsätta som vanligt när du köpt ditt gamecard =] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Det ända du förlorar är pengar, men du aktiverar ditt konto igen iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Det blir bara "LÅST" tills du köper gmecard och aktiverar, inga gubbar försvinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Du fölorar ditt liv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Du fölorar ditt liv.. du menar väl "får tillbaks" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Typ nått sånt här: När accountet skapas så är det sparat på nått wowinternetskit...(lösen & användarnamn och alla chars...) Det tas inte bort när Tiden tar slut..det e fortfarande lagrat där...men det är som "låst" och näru köper ny tid så fåru 60dar till ...och så låses det upp igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Typ nått sånt här: När accountet skapas så är det sparat på nått wowinternetskit...(lösen & användarnamn och alla chars...) Det tas inte bort när Tiden tar slut..det e fortfarande lagrat där...men det är som "låst" och näru köper ny tid så fåru 60dar till ...och så låses det upp igen... En del,en del inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Min WoW-tid tog slut 22 December & jag undrar om jag förlorar något när jag köper game card & forsätter spela ingen? Ditt account blir bara fryst tills du betalar igen...Man förlorar inget. EDIT: såg inte att frågan redan var besvarad xD Redigerat 5 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Min WoW-tid tog slut 22 December & jag undrar om jag förlorar något när jag köper game card & forsätter spela ingen? Jo, men det svaret var det lättaste att förstå iaf. Så nu behöver jag inga mer svar :) tack för hjälpen. OfT: du skrev ditt inlägg kl. 13:03:37 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 No problem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg