knark Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag undrar vilket erat favorit lag är på cs. Mitt är t för på andra rundan är ak:n billigare än colten eller hur jag nu ska säga! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Beror helt på vilke bana det är och om det är public eller pcw public så spelar det ingen större roll vilken bana det är och vilket lag för där köper jag inte förrens 4 rundan iaf så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 T 4-ever and AK 4-ever hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) ct är bäst tycker jag! gillar ct mer än t för att man får lättare hs med colten än men AK:n Redigerat 27 December 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Asså jag bryr mej inte jag brukar ta Auto-Assgin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 ct är bäst tycker jag! gillar ct mer än t för att man får lättare hs med colten än men AK:n Jo det har du rätt i!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hmm svår fråga:S men ja tycker nog ct för dom har könare vapen:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 T FTW!!!! ct's colt aimar inte så bra som alla tror, alla noobs vill vara ct, dom med skill tar T så ofta som det går... alla ni ct älskare där ute säger jag: lär er hantera AK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 §1.13, gör en omröstning istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg