Dretskit Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Är Firefox bättre än Internet Explorer om man har trådlöst bredband? Jag undrar detta eftersom min brorsa har trådlöst bredband och ibland tappas signalen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 då har det inget med webbläsaren att göra, dock är firefox bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscarcool5 Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Firefox tycker jag är lite bättre för det laddar snabbare och man får inte lika lätt in virus. Men det är lite annurlunda när man tar hem bilder från google. Men jag tycker ändå det är bättre med firefox. // jag har firefox på datorn uppe och exploder på datorn där nere så jag har testat// /Oscarcool5 :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Firefox stödjer inte lika många källkoder som Internet Explore så det är därför den är snabbare. Jag har testat trådlöst nätverk en gång och det gick kast på båda webbläsarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Okej. Det händer inte så ofta ändå så det är ganska lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ja som sagt Firefox är den bäts awebbläsaren enligt mig. Använder den hella tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag använder alltid Firefox förutom när jag surfar på Wii (som jag gör nu) då använder jag Opera :P men om Wii skulle haft Firefox så skulle jag använda det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Vem vet det kanske kommer till wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Du kan alltid ha båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Firefox stödjer inte lika många källkoder som Internet Explore så det är därför den är snabbare. Jag har testat trådlöst nätverk en gång och det gick kast på båda webbläsarna. Så tekniskt sätt är IE bättre för källkoder är ju bra att ha, och alla java-script & ramar fungerar ej på FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 "Källkoder är ju bra att ha"? Okeej... :huh: För att först reda ut en sak: Firefox har stöd för de taggar och funktioner som finns. IE har stöd för alla taggar och funkationer som finns, och så några som de har hittat på själva, HELT utan att bry sig om några html-standarder över huvud taget. Ang. själva frågan så ska det inte spela någon roll, det hela beror på t.ex. om du hanterar nätverket via Windows eller via tillverkarens eget program. Sedan så spelar ju väggar, router etc. etc. också in naturligtvis. Men webbläsarmässigt så är det ingen större skillnad vad gäller trådlöst. Att man tappar signalen händer ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 firefox e ju mycket bättre äninternet explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.