Gäst deku_king Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Här finns Oblivion fakta! Först: Hur köper man huset i Cheyrindal? :blink: :medieval: hjääääääälp.bmp Citera
Scarlet Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Du ska väl alltid prata med kungen? Eller menar du skrigrad? För att det är bara där jag vet som det är annorlunda köp :cool: Citera
Cornificius Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Annorlunda i Skingrad? Jag köpte nyss ett hsu där ju, så vad är det som är annorlunda? :huh: Citera
Scarlet Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Man köper inte direkt av counten (kungen) Man måste springa och ränna efter hans betjänt... För att kungen visar sig alldrig i almänheten,.. Kan det han undrade... Vart man kan hitta kungen Citera
Gäst deku_king Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jag menar "House For Sale" i Cheydinhal! Det finns inget sånt där hus som i Imperial City.... Ska man prata med kungen? Men vart finns han då? :medieval: :medieval: :medieval: :ph34r: Citera
Gäst Krille 34 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jag menar "House For Sale" i Cheydinhal! Det finns inget sånt där hus som i Imperial City.... Ska man prata med kungen? Men vart finns han då? :medieval: :medieval: :medieval: :ph34r: Finss ett hus i Imperial City...i waterfront bland alla luffare...du köper huset i marked distrikt Citera
Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Kungen finns där alla kungar brukar finnas... I sitt slott skulle jag tro XD Men vad menar du med att det inte finns ett "sånt" hus i imperial city? Eller finns eller vad du sa?.. I imperial så måste man gå till det där kontoret för att köpa.. Om du trodde att det inte fanns. :) Citera
htf456345 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Jag har dödat för att få hus ^^ Citera
Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Haha... Det kan man göra i dom tidigare spelen ja... Men inte i oblivion IV... Citera
Hagge Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Gör som Capt Sand sa gå och snakka me counten i Castel Cheydinhal det enda som jag vet som va annorlunda med att köpa hus och det var i Anvil för där så snakka jag med en (kärring tror jag att det var) hon vela bli av med sitt hus för att det var hemsökt av spöken och jag köpte det billigt och sedan så följde en trökig quest för att få väck alla spöken. Men det kanske finns ett till hus i Anvil som går att köpa av kungen (har ej kollat så noga). Citera
Scarlet Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 :) Castel lät faktist mycket bättre än Castle :) Men det är en kille... Som heter något med Velvius som man möter på en sån där Inn :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.