Hoppa till innehåll

Avrättningen Av Saddam Hussein


incognito

Rekommendera inlägg

Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det?

Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin!

 

Samhället är ju lika j*vla idiotiskt när man själv dödar. Dessutom är han nu som ett helgon för många i Irak. Han borde fått livstid.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Han förtjänade att dö men samtidigt så kunde han lika bra ha fått ruttna i någon fängelse cell, hängning är ju ändå ganska lindrigt.

 

 

"Du e trög :meddum: .. Hoppas nångång du får nått sånt o alla i hela värden går in på "forum och internet" och skriver YEEES HON FÖRKÄNNAR DET :evil:"

 

Personligt påhopp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det?

Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin!

 

Han är det för hembyn och dem han gav pengar till! Och vet du hur han fick pengar? Han dödade familjer, kurder, osv och tog deras pengar. Sen så gav han lite till Tikrit!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sluddrat igenom sidorna lite. Alla argumenterar om det var bra eller inte att han hängdes.

Ok, nu är det ju det det handlar om.

Och min synpunkt på det hela är att ingen ska kunna få dödsstraff. Det kvittar vad man har gjort. Det är bättre med någon sorts rehabilition.

 

Men att just Saddam fick dödsstraff var bra för honom själv vad jag vet.

För om jag vet rätt så är det något bra att bli dödad. Det är en befrielse för dom som är med i Alquida att dö för sin gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag tycker att han var värd ett annat öde. Han borde fått sitta i ett fängelse resten av sitt liv. Det var fel att avrätta honom, och ännu sämre att de visar det i tv och sedan sprider ut bilderna på internet.

 

Dem visade inte hägningen på tv, det var några snubbar bara som använde sin kamera telefon och filmade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...