Aircondition Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det? Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin! Samhället är ju lika j*vla idiotiskt när man själv dödar. Dessutom är han nu som ett helgon för många i Irak. Han borde fått livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Han förtjänade att dö men samtidigt så kunde han lika bra ha fått ruttna i någon fängelse cell, hängning är ju ändå ganska lindrigt. "Du e trög :meddum: .. Hoppas nångång du får nått sånt o alla i hela värden går in på "forum och internet" och skriver YEEES HON FÖRKÄNNAR DET :evil:" Personligt påhopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det? Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin! Han är det för hembyn och dem han gav pengar till! Och vet du hur han fick pengar? Han dödade familjer, kurder, osv och tog deras pengar. Sen så gav han lite till Tikrit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 helt rätt! Man vill ju inte ha nån j*vla galning som har döda flera hundratals människors liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag tycker att han var värd ett annat öde. Han borde fått sitta i ett fängelse resten av sitt liv. Det var fel att avrätta honom, och ännu sämre att de visar det i tv och sedan sprider ut bilderna på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag har sluddrat igenom sidorna lite. Alla argumenterar om det var bra eller inte att han hängdes. Ok, nu är det ju det det handlar om. Och min synpunkt på det hela är att ingen ska kunna få dödsstraff. Det kvittar vad man har gjort. Det är bättre med någon sorts rehabilition. Men att just Saddam fick dödsstraff var bra för honom själv vad jag vet. För om jag vet rätt så är det något bra att bli dödad. Det är en befrielse för dom som är med i Alquida att dö för sin gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Jag tycker att han var värd ett annat öde. Han borde fått sitta i ett fängelse resten av sitt liv. Det var fel att avrätta honom, och ännu sämre att de visar det i tv och sedan sprider ut bilderna på internet. Dem visade inte hägningen på tv, det var några snubbar bara som använde sin kamera telefon och filmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 "Ja, nu är han iallafall död. Exdiktatorn Saddam Hussein hängdes tidigare idag i Bagdad. Avrättningen sändes bland annat i irakisk tv." Enligt Raest sändes det i Irakisk tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Inte hela hägningen, bara när han gick upp och dem band snaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag tycker att det var fel att han händes... Han borde fått nått ännu värre straff som tex. sättas in i en jänjungfru och stänga dörren riktgt riktigt sakta och sedan låtit han stå där inne tills han avled Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ni som tycker att han inte skulle hängts. Vad skulle ni göra med honom istället om ni fick bestämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 mitt svar är i allafall att det var bra att han hängdes. Det var rätt åt honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.