Hoppa till innehåll

Guide Till Art Money

yoadee

Rekommendera inlägg

• Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Andreasswf

Bra Guide. Jag förstod nästan ingenting :meddum:

Om du inte förstod någonting är väl inte guiden tillräckligt bra för dig?

Jag tycker guiden var superb för folk som inte förstår så mycket om values

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej artmoney kostar ej och med denna guide scriptar du bara clientside.Sen får du använda cheatengine o sånt för att kunna scripta det till riktiga pengar på typ spel som blip.Med artmoney kan man scripta det till riktiga pengar men inte på online spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej artmoney kostar ej och med denna guide scriptar du bara clientside.Sen får du använda cheatengine o sånt för att kunna scripta det till riktiga pengar på typ spel som blip.Med artmoney kan man scripta det till riktiga pengar men inte på online spel.

Säg mig vad det är för skillnad mellan artmoney och cheatengine? Varför skulle cheatengine kunna göra något artmoney inte kan? Bara två frågor...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte trodde att cheatengine kunde göra vissa saker som artmoney inte kunde göra men jag hade väl fel. Det enda jag vet ärr att artmoney bara scriptar clientside alttså kan man inte scripta på onlinespel,dock kan man scripta det till riktiga på sepl som inte är online tex heroes.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det skulle vara lättare för alla nybörjare om man sade "fuska" istället för "scripta". Vissa tror tydligen att det är skillnad på artmoney och cheatengine.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...