yoadee Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 hur fixar man så det blir svenska? det var ju skumt finns inget alteernativ som finns på svenska på steam annars kan man ju ändå änfra språket senare bara välja snabbt o enkelt så ändras det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 hur ändrar man språket?!! vill också testa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Nog duger den till klister. Klistra den här tråden moddarna för helsicke. Annars förbannar jag er :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 njaa.. klister är det inte värt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Asså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ja. nä bara skojja ^^ jag har faktiskt ingen aning men antar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Asså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh: Nej.... Starta steam >> File >> Settings >> Language >> Swedish (längst ner) Starta nu om steam.. nu har du det på svenska :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Asså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh: Ja men det e fortfarande engelska röster på min xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Asså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh: Skumt! Om du nu måste så får du väl ominstallera Steam, det är väl något installations problem. Som mig, när jag går till settings >> theme och väljer något så måste jag ominstaller steam. Inte så kul, händer ofta sånt med steam :angry: Btw, är inte längre så aktiv på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg