Shockwave Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 vad ska jag berätta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) om du har 100% och sedan om du har det kan du berätta om alla världar är röda (i overworld map) sen om det finns en andra sista boss :P EDIT: jag har nu fått reda på att det bara finns 96banor och så så jag antar att det syftar på antalet klarade nivåer och inte procent! Redigerat 18 Mars 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag har 96% på GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 har ni tagit vägen till kopa där man typ får börja vid nästan slutet.... eller tagit alla små genvägar....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ja det har jag.. jag såg också på en sida att man bara kunde få 96% så jag har klarat allt :) antagligen har dom gjort så här för att man ska spela ihjäl sig för att hitta dom sista utgångarna <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 ni vet att när man löser spelet...... då får man se vissa banor..... några där har jag aldrig sätt sen jag typ va 3-4 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 röd värld :huh: jag har när det är höst ja. hur får man röd :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 När du har klarat vad man skall kala det super världen efeter stjärnvärlden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg