Selene Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ranken är aldeles för låg tycker jag som den är nu så en sänkning vore samma sak som att plocka bort den helt. Bättre är att bara straffa de som spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 tycker att man kan ha en variant på det hela att desto mer varningar man har desto mindre blir rank får man per inlägg...t ex man börjar med 0 varningar=1rank per inlägg 1 varning=0,5 rank/i och så vidare...på det sättet så lönar det sig inte att spamma i längden... Jag tyckte den idén rent ut sagt sög.Har man många varningar betyder det att man är aktiv, kanske inte alltid men skriver man mycket så stötter man förr eller senare på en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Sänke fuska.se ranken till 0.2 drar jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Varför sänka FuskaRanken och höja antalet FM i ett inlägg? Jag tycker att det funkar bra som det är just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Jag med , läs mitt överstående inlägg.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ranken och Mynten är bra som de är, anmäl spammare så tar vi hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.