Nimtro Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag tänkte köpa Battlefield 2 och Mafia men jag har ej råd med båda två just nu så vilken tycker ni jag ska köpa först ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 är ingen expert men jag skulle ta bf2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 mafia kostar väl bara ca 100:- eller??? så köp båda:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Bf2 är mycket bättre. (Och roligare :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Varför köpa Battlefield 2 när Battlefield 2142 finns? Kör på det, du blir inte besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Battlefield 2 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Om din spelaffär är sån så att man kan byta in konsollspel eller liknande så kan du ju lämna in något spel som du har tröttnat på och använda pengarna till och köpa båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) Nej, man får ej göra det på den spel affären men jag köper BF2 först och Mafia senare när jag har råd. Redigerat 6 Januari 2007 av luzzai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Varför köpa Battlefield 2 när Battlefield 2142 finns? Kör på det, du blir inte besviken. Därför battlefield 2142 e sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagge Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Varför köpa Battlefield 2 när Battlefield 2142 finns? Kör på det, du blir inte besviken. Håller med BF2 är mycket bättre/roligare än 2142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzdo Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 battlefield 2142 är bättre än 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) Battle field 2 antagligen Redigerat 8 Januari 2007 av Datadanne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.