Tox Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Det finns en kille i min klass som jag började umgås med i skolan strax före jullovet. Han var väldigt rolig och retsam, vilket jag gillade väldigt mycket. Jag brukar vanligen bli kär i onda killar i filmer, böcker och tv-spel, om man nu kallar det kärlek, och mina föräldrar blev glada att jag blev kär i någon som inte var direkt ond. I alla fall, för några dagar sen frågade han om vi kunde ses, så han kom hem till mig när jag var ensam. Jag trodde verkligen att jag var kär, och jag märkte att han gillade mig också jättemycket. Vi kramades och gosade lite, och kysstes. Det var min första kyss någonsin, men jag kan säja att den inte var något annan än obehaglig. Men han gillade den jättemycket. Tiden gick, och jag kände mig mer och mer illa till mods. Han var jättesnäll omot mig och gav mig fina komplimanger. Det kändes bara så jobbigt, för jag vill ha en kille som är lite, erm, ond. Han var helt enkelt för snäll och för gosig och känslig. De flesta tjejerna älskar ju sådana killar, men inte jag, märkte jag. Nu är vi ihop, men jag gillar inte honom längre, han sa inte en elak sak till mig på hela dagen! Hur ska jag få honom att förstå, att jag är lite, erm, annorlunda? En bättre fråga hur ska jag "göra slut"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Först och främst gör inte slut genom en kompis jag tycker det är så messigt att inte prata med personen själv. Antingen så ringer du honom eller så säger du att du vill prata med han ensam en liten stund och så säger du varför o s v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Är det fegt att skriva via mail? Hade ni känt er sårade om ni fick ett mail av er flick/pojk-vän om han/hon skrev som jag gjorde ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tycker inte jag. Det är väl som att ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Vad jag tror(har dock ingen erfarenhet av det) så e e de troligtvis lättare om man gör de via mail, men de tror jag att han kan tro att du verkligen inte tycker om han!Liksom hatar honom eller något.Så Jag föreslår att iafa göra de via telefon, men helst mellan 4 ögon.. Men som sagt, jag vet egentligen inget om detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag vet att jag borde säja det till honom, men jag är för feg. Jag kan kanske skriva på ett snällt sätt, något som att : "Du är snäll, men inte tillräckligt elak för min typ" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag kan säga så här dom gångerna jag blivit dumpad som kanske är 3-4 gånger så har dom fegisarna alltid velat att en kompis ska hjälpa dom. Jag vet inte varför det är precis som dom tror att man ska få super-damp och slå ner dom om dom säger det själva eller att man kommer vara skitsur på dom. Man blir mer sur om en av doms kompisar säger det. Det vet jag för varje gång när dom gjort slut genom kompisar så tycker man dom är riktigt fega. Jag har alltid dumpat dom själv som jag varit ihop med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag vet att jag borde säja det till honom, men jag är för feg. Jag kan kanske skriva på ett snällt sätt, något som att : "Du är snäll, men inte tillräckligt elak för min typ" eller nåt. Snälla lilla vännen, gör det face to face annars kommer det bara bli jobbigare.. Säg bara att du inte är säker på att du gillar honom längre och att du vill göra slut.. Killen lär ju inte varit en bra kyssare om du inte gillade det, haha :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 "Snälla lilla vännen" :P Jag vet inte om jag kan det, är nämligen för feg. Men aldrig att en kompis skulle göra det åt mig. Jag tror inte att han skulle slå ner mig, Mini_Sweety, jag ä'r starkare än honom. Jag antar att jag kan låta relationen "rinna ut med sanden". Visa honom att jag inte är intresserad. Om han frågar vad som är fel, så kan jag svara ärligt, vare sig vid mail eller öga mot öga. Hur låter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) "Snälla lilla vännen" :P Jag vet inte om jag kan det, är nämligen för feg. Men aldrig att en kompis skulle göra det åt mig. Jag tror inte att han skulle slå ner mig, Mini_Sweety, jag ä'r starkare än honom. Jag antar att jag kan låta relationen "rinna ut med sanden". Visa honom att jag inte är intresserad. Om han frågar vad som är fel, så kan jag svara ärligt, vare sig vid mail eller öga mot öga. Hur låter det? Nej det menade jag inte jag menade att dom som varit ihop med mej verkar tro det varje gång dom gör slut med sin kille men jag berättade bara om vår klass fegisar :POch det sista du sa låter bra :) Bästa sättet att göra slut på tycker jag ;) Redigerat 6 Januari 2007 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag är som du.. Jag gillar också mera onda personer... Fast det gäller ju tjejer då :visslar: :) Men jag har ingen efarenhet av sånt... Men den ända tjejen jag har varit tillsammans med på riktigt var bara taskig och dumpade mig flera gånger... Iallfall 3... Första gången så var hon med... Men hennes kompis sa det till mig -_- Även när hon var i samma rum som mig Och resten av gångerna så ringde hon... :( Och jag har haft 2 andra förhållanden... Men jag har alltid trott att det är p.g.a att dom är "för gosiga och snälla" som jag bara känner att jag har gjort ett stort misstag :( Så kärlek har aldrig funkat med mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Snacka i skolan* eller via telefon, då man mår bäst efteråt ;) Har ganska mycket enfarenhet, har blivit dissad så 3 gånger förra året(2006) :D *=Skolan är bättre än telefonen ;) Garanterar :) Redigerat 7 Januari 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.