Hoppa till innehåll

Gruppforumen Rejält Uppdaterade


admin

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När man trycker på köp fler platser kommer det upp det här:

"Köp till 5 platser till din grupp. OBS! Att om ditt forum är giltigt längre än 25 dagar så kommer ditt giltighetsdatum för gruppen att ändras till 25 dagar. "

 

Nu är mitt gf giltig 149 dagar kommer det bara bli giltigt 25 dagar om jag köper mer platser?

Redigerat av Humla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Humla:

Ja det kommer det vara... Lite dum begränsning men nödvändig. Annars skulle folk kunna köpa A010 och utöka dessa så de är giltiga i säg 1år och sedan bara köpa massa platser till det. De större grupperna drar mer på servern och därmed får de betala lite mer. Men då dem är fler i grupperna så borde det vara enkelt och få ihop till förlängningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Humla:

Ja det kommer det vara... Lite dum begränsning men nödvändig. Annars skulle folk kunna köpa A010 och utöka dessa så de är giltiga i säg 1år och sedan bara köpa massa platser till det. De större grupperna drar mer på servern och därmed får de betala lite mer. Men då dem är fler i grupperna så borde det vara enkelt och få ihop till förlängningar.

 

så om man ska köpa mer platser ska man alltså vänta tills efter 25 dagar och då köpa mer platser?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag donna 4000 fm till min grupp De_dust2_forum och tänkte köpa en Mod plats men det gick inte för när jag skrev in mitt medlemsnummer så stog det "Du har förtillfället inte tillräckligt med FuskaMynt".

 

Jag fick ingen varning innan så detta blev jag MYCKET besviken över. Nu har jag 3000fm i gf saldot för jag köpte en beskrivning och nu vågar jag inte donna 1000 fm till bara för detta :angry:

 

Detta får du fixa omedelbart för det står

 

Uppgraderingar kan enbart göras med gruppens FuskaMynt och av gruppägaren själv.

 

Överst på uppgraderings sidan. Om det ni skriver är lögner om FM och GF så är det lite vad ska man säga... dampigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppgraderingar kan enbart göras med gruppens FuskaMynt. Buggen att man var tvungen att ha 1 FuskaMynt i gruppen mer än vad det man skulle köpa kostade är borta sedan igår kväll. Så igår före 19.00 behövde du ha 4001 FM för att köpa något för FM, annars stod det att det var för lite. Hade du köpt så hade dock enbart 4000FM dragits.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...