SwedenRockz Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Alla vet säkert att det finns hajar på gta san andreas men kan man bli upp äten av dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag tror inte det..Eller så kan du såg fel..Det kanske var 1 Delfin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 det finns inte hajar på SA det är delfiner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 min kompis har sagt att det finns hajar och att man får bandage där de bet en och förlorar 200.000$! Sant? Det finns delfiner också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 har haft SA sen det kom ut,har aldrig sett en haj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Det var nog en delfin då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte696 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Det var nog en delfin då ;) de finns hajar på vice city men de suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 jo det finns hajar på gtasa men tror inte man kan bli bitten, bara mini hajar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 var ser ni dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag har aldrig sett en haj på GTA SA......Bara delfiner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Om det finns kan man nog inte bli biten... Man kan ju inte bli bränd av maneterna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Kan man O: hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg