123spill Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Nån som har nåt bra tips så man vaknar upp på morgonen. Alltså när man ska upp ur sängen. När min veckar klocka ringer så trycker jag bara på snooze knappen hela tiden. Så nu vill jag ha bra tips. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Du kan kanske göra som jag ska göra nu när skolan börjar igen, ha en riktigt skitjobbig signal (om du kan ändra, och har mobil) jag ska han en som gör det omöjligt för mig att somna om, för när den sätter igång, då vaknar jag på stört :D ingen idé och snooza, för jag sitter redan upp i sängen... Du kan också prova med och lägga mobilen eller klockan eller vad du nu har en bit ifrån dig, så att du måste gå upp ur sängen för att stänga av den... Såg nu att du skrev att du har väckarklocka, så du kan ju skita i mitt första tips :bah: Redigerat 7 Januari 2007 av ShitBreakSean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 själv så smäller jag till mig i ansiktet om jag är för trött :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Lägg väckarKlockan på nåt ställe där du inte når den från sängen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 själv så smäller jag till mig i ansiktet om jag är för trött :P Den va bra, ska testa det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Om du är svårväckt som jag ska du testa att använda 2+ väckarklockor som jag. Det funkar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Be morsan att börja demolera ditt rum kl.7.00 DÅ vaknar du fort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Sov över i duschen :) Och så tror du att kallvatten kranen är mobilen ;D Varning.. Självmords risk.. 13% överlevnads capacitet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag burkar ställa väckarklockan på 04:00, Sedan ställa om den till 05:00, Sedan till 06:00, Sedan till 06:30 (Då ska jag vakna det är skoldagar) Känns skönt att somna om :D Då är man inte lika trött heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 skaffa 2 väckarklockor, den ena ställer du en meter ifrån dig och den andra gömmer du!! då är du tvungen att leta efter den ena och gå upp för att stänga av den andra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Haha, ja ni har både lustiga och bra idéer. Ska testa att ställa veckar klockan en bit ifrån mig sen ska jag andvända mobilen också. Imorgon börjar jag skolan och måste gå upp kl.7. Då är det bara att se om tipsen hjälper. Men skriv gärna mer tips :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 ha en skål vatten brevid sängen som du doppar huvudet i :P Fungerar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.