admin Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Då har en omflytt av forumen gjorts för att försöka minska ner på förstasidan och göra den enklare att ladda och överskådligare. Vissa konsollforum har hamnat inne under Övriga ämnen eftersom de inte varit lika aktiva de som de övriga 7 som har hamnat direkt på sidan. Större fokus kommer även att läggas på speciella spelforum när väldigt populära spel dyker upp. Ofta finns samma spel till flera konsoller och därför känns det bättre med ovanstående upplägg med spelforum istället för subforum i konsollforumen. Kommer väl ta ett tag innan man vänjer sig vid det nya upplägget men därefter så hoppas jag att ni alla skall tycka att det har blivit bättre. Forumet skola samt forumet intressen har försvunnit och inläggen ligger nu i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Tycker det nya blev mycket bra admin. Keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Bra, men lite svårt och vänja sig efter alla år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag tycker den här "sorteringen" fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Fungerar okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 asbra! kalas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag tyckte att det såg lite konstigt ut & sedan såg jag att det var ommöblerat och jag går alltid in & kollar om admin har gjort en tråd i Fuska.se forumet när sånt händer :) Men det ser bra ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Men det kommer att ta ett tag innan man lär sig att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 händer mycket nu! ser rätt bra ut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Visst är den bra men känns jättekonstigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag gilla den förra sorteringen bättre, mkt bättre. Denna e så himla konstig S: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Gillar inte den nya omflyttningen :( Men det är bra att sidan uppdateras, förnyas och håller i roliga tävlingar hela tiden, det kommer leda till mer besökare! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.