Gäst alan.shalaji Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v. Seriösa svar tack. PS. Dem som ger mig bra svar belönar jag med 10 fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag vet inte riktigt fast vi har röda bärr på vår gård och dom e giftiga. dom e gula och rätt så små, fast det e det ändå jag stött på i den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag vet inte riktigt fast vi har röda bärr på vår gård och dom e giftiga. dom e gula och rätt så små, fast det e det ändå jag stött på i den vägen. Nääh jag känner till sånna bär dem äter jag och mina kompisar hela tiden fast inget har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Gnid in dig med brännässlor så får du utslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Gnid in dig med brännässlor så får du utslag. Bra tips men jag vill veta någonting som man äter och blir sjuk av. (Eller sniffar in :visslar: ) PS. det är inte till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Drick varmt vatten från kranen, inte för mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Drick varmt vatten från kranen, inte för mycket dock. Det ska vara något som man kan ta med sig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 ta ut en hink med varmvatten =) seriöst, typ ät en mögel ost.... =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Ät en flugsvamp vetja, dock så kan man väl dö av att äta sådana va? Får man fråga varför du vill ha tips på det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ät en flugsvamp vetja, dock så kan man väl dö av att äta sådana va? Får man fråga varför du vill ha tips på det här? Jag vill ha tips för jag vill framställa olika sorters drycker och sälja det till mina vänner om dem till exempel vill skippa en lektion eller skoldag. Jag har redan frågat dem och dem sa att dem skulle köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 för mycket bakpulver spyr man av har jag för mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ät en flugsvamp vetja, dock så kan man väl dö av att äta sådana va? Får man fråga varför du vill ha tips på det här? Det låter ju smart <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.