Escain Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Folk, ät inte mer tandkräm än vad som kan få plats på en vanlig svensk tandborste. Flour är giftigt. Man kan dö om man får i sig för mycket. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluor Man måste få i sig en ganska stor mängd för att kunna dö. En hel tandkrämstub eller ca 50 fluortuggummin. Men om så stor mängd kan döda en så kan det knappast vara hälsosamt att ens ÄTA saker med fluor. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Som svar på Draghons inlägg... Fluor är ganska giftigt och det är samma fluor som i tandkräm.. Fluor finns i tandkräm och fluor tuggumin för att vara bakteriedödande... Om man får i sig för mycket fluor så klarar vissa delar av kroppen inte av att bearbeta giftet. Så det kan vara dödligt. Jag har en grej senare som kan hjälpa er med erat skolk "godis" eller vad man nu ska kalla det :P Måste bara leta igenom mitt minne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 "Innehållet av fluor i en tandkrämstub är tillräckligt för att döda ett tolvkilos barn. I USA är tandkrämstuber med fluor försedda med varningstext." Tror dock ni väger mer än 12 Kg, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Som svar på Draghons inlägg... Fluor är ganska giftigt och det är samma fluor som i tandkräm.. Fluor finns i tandkräm och fluor tuggumin för att vara bakteriedödande... Om man får i sig för mycket fluor så klarar vissa delar av kroppen inte av att bearbeta giftet. Så det kan vara dödligt. Jag har en grej senare som kan hjälpa er med erat skolk "godis" eller vad man nu ska kalla det :P Måste bara leta igenom mitt minne ;) Flourtuggumin har dessutom en laxerande effekt. Måste era avatarer vara så lika ? Jag blir förvirrad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Gnid in dig med brännässlor så får du utslag. Säljer du saker till dina kompisar som dom blir sjuka av? Det va något nytt. Ofta man kastar i sig en hel tub med tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Hm, man kan ju alltid äta mycket godis, blir man att spy efter några timmar. Så brukar jag göra för att slippa skolan. Men det funkar inte alltid, ofta blir den diarée. Eller om du vill defenetivt slippa skolan så dricker du en red bull med saltade chips till. Eller om du vill bli å spy på direkten så har jag ett eget recept. Men jag orkar inte skriva det här så ni får pm.a mig (det är av vanliga saker man har hemma i skafferiet) O.B.S jag står inte för vad som händer med dig...O.B.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Skriv receptet! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Hm, man kan ju alltid äta mycket godis, blir man att spy efter några timmar. Så brukar jag göra för att slippa skolan. Men det funkar inte alltid, ofta blir den diarée. Eller om du vill defenetivt slippa skolan så dricker du en red bull med saltade chips till. Eller om du vill bli å spy på direkten så har jag ett eget recept. Men jag orkar inte skriva det här så ni får pm.a mig (det är av vanliga saker man har hemma i skafferiet) O.B.S jag står inte för vad som händer med dig...O.B.S Snälla skriv! Snäääääääälla :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Ta pannan mot elementet en kort stund och sen säger du att du har feber :) (dock inte för lång stund bara en kort stund så din panna blir lite varm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Ta pannan mot elementet en kort stund och sen säger du att du har feber :) (dock inte för lång stund bara en kort stund så din panna blir lite varm) Visst men jag bad om något som man kan stoppa i sig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 jaha oj ..Missade det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Draghon. Nu har du skrämt skiten ur mig. Hoppas verkligen inte det du skrev är helt sant. För jag klämde ur mer än vad som rym s på en tandborste :o JAG KOMMER DÖ!!! :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.