Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Köpte det på natten när det var världspremiär. Collector Edition =) Hur länge köade du innan dom öppnade affären ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Köpte det på natten när det var världspremiär. Collector Edition =) Några timmer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Låter ju inte så kul..Men hur viktigt kan det vara att få spelet just den minuten det släpps? ' EDIT: Är du 13 och du fick köa mitt i natten en skoldag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Kanske studiedag... Kanske fejkad sjuk.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Har det redan och en level 63 :). Men ganska onödigt att köpa om man inte är 58 (som krävs för outland). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Köper det när jag blir högre lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Låter ju inte så kul..Men hur viktigt kan det vara att få spelet just den minuten det släpps? ' EDIT: Är du 13 och du fick köa mitt i natten en skoldag? 1:Blizz var där :P2:Jag ville ha Collector Edition! 3:Jag bryr mig inte, men skolkade iallafall inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Xade: Det är ju kul att testa dom nya Raserna. DonKeN: Ingen rolig skoldag dagen efter xD.Kan inte fatta att du fick köa mitt i natten..hemmos mig skulle det inte ens vara någon ide att ens tänka på saken . Min mamma skulle skrika; NEEEEEEJ!! . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 jag e f*n lvl 43 och skaffat BC, gör mig inte mer deppad nu Xade ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Men han menar bara pgr av Outlands för det är ju den största nyheten i The Burning Crusade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Xade: Det är ju kul att testa dom nya Raserna. DonKeN: Ingen rolig skoldag dagen efter xD.Kan inte fatta att du fick köa mitt i natten..hemmos mig skulle det inte ens vara någon ide att ens tänka på saken . Min mamma skulle skrika; NEEEEEEJ!! . :) Japp, det var faktist en ganska jobbig skoldag. Men det var skönt att vi hade håltimmar på matten och fysiken =) Och det var inte lätt och få chansen och köa =I) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg