Joakim92 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 finns Grand Theft Auto: Liberty City till X-box? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Jag vet inte, men jag föredrar San Andreas istället för Liberty City, kanske för att jag har spelat SA mycket mer, men jag tror ändå att SA kommer vara större än LC, de har liksom inte fått till den "välkända GTA-effekten". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Jag har för mej att Liberty City bara var något för PSP som senare kom till PS2... Är ganska säker på att det inte kommer till Xbox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Kom bara till PSP och PS2. Finns inga planer till att det ska komma tilll Xbox. ): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Nej,den kommer inte till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppe1 Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 det kommer inte finnas till xbox och det suger också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Nepp det kommer inte komma till x-box och det är inte så gätte bra. när jag köpte det till ps2 blev jag riktigt besviken så ifall du inte har sa eller vice city så råder jag dig att köpa dom istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Snarare kommer den inte till xbox..Liknar inte liberty typ GTA III ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 synd att Liberty City inte kommer till xbox! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg