Raptomex Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 OK, denna, da ganska bra om man vill ha nått en kväll lol. Hej, är du oskuld? Nej! Bevisa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Den va bra .. :) Den funkar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Ska vi hem till dig o lira cs fungerar. iallafall för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Denna da. (När hon är på väg att gå..) Du, glömde du inte något? [Vadå?] Mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 -Snygga kläder! -Tack. -Fasst dom skulle passa bättre på golvet bredvid min säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 What about this. Sover du på din mage? [Nej] Kan jag få göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) EDIT: DETTA HAR TAGITS BORT Redigerat 23 Oktober 2007 av NintendoDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToppDogg Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 lul, jag såg på ett annat forum (jag är smyg förädare) att där fanns en tråd om raggningsrepliker. Som var riktig poulär, så nu undrar jag vilka ni tkr är dem bästa ? Själv har jag en jag tkr är överskön ; Han : Ska vi sticka hem till mig och kn*lla & dricka saft ? Hon : Eh nej ? Han : Vadå, gillar du inte saft :o haha den är ju bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Orkade inte läsa alla i tråden så några ksnake är kopierade! 1.Hoppas du kan mun-mot-mun metoden för jag håller på att drunkna i dina ögon!! 2.Dina föräldrar var tjuvar, de stal stjärnorna och satte i dina ögon!! 3.Sååå många kurvor, och jag som inte har några bromsar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 -Vill du komma med mig hem och kn*lla? -Ehh... Nej tack. -Vad bra, det vill inte jag heller. Kommer garanterat inte fixa din nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Den mest seriösa och bästa raggningen är att börja med: Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Bruka räcka med att dra av sig tröjjan så har man hela paketet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.