Crys Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag köpte min dator för ett och ett halvt år sedan och spelade massa spel på den och så i ett år, Men en dag heelt plötsligt stannade datorn när jag spelade , Och nu kan jag inte spela något spel i 10 minuter utan att datorn bara stannar och man får starta om den....Vad ska jag göra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Prova med att SYstemåterställa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hmm, det problemet har uppstått för mig med förut. Själva lösningen var att man skulle dammsuga, öppna datorn och dammsug lite, det ska nog göra susen vettu! :lol: Du bör testa att dammsuga först innan du tar systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Ge lite system specs. Det kan vara överhettning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 ett ord: diskdefragmenteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hur gör man det MoonWall? Hmm, det problemet har uppstått för mig med förut. Själva lösningen var att man skulle dammsuga, öppna datorn och dammsug lite, det ska nog göra susen vettu! :lol: Du bör testa att dammsuga först innan du tar systemåterställning. Vågar inte göra det...Tänk om jag dammsuger fel ställe och nåt åker av och hela datorn kortsluts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hmm, det problemet har uppstått för mig med förut. Själva lösningen var att man skulle dammsuga, öppna datorn och dammsug lite, det ska nog göra susen vettu! :lol: Du bör testa att dammsuga först innan du tar systemåterställning. Hitta något som man kan blåsa med annars... Kanske en kraftig fläkt eller ta bara en trasa och ta bort det. Annars så ska du nog köpa ny fläkt/ar Om inte det fungerar så kan det vara glapp eller virus kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Ska jag typ ta bort hela "locket" på datorn och ta bort dammmet? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hmm, det problemet har uppstått för mig med förut. Själva lösningen var att man skulle dammsuga, öppna datorn och dammsug lite, det ska nog göra susen vettu! :lol: Du bör testa att dammsuga först innan du tar systemåterställning. trasa bort det, det funkade på min dator bara ta försiktigt på typ grejerna inuti datan så ska det gå bra sen (tror jag :unsure: ja allt jag kan säga är att det funka på min dator :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Men hur ska jag Öppna datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 eller så har nån fläkt gått sönder och om du då kör spel i stil med CSS så kommer antingen processorn eller GFX kortet bli överhettat vilket resulterar i att hela datorn startas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Men min dator startar inte om...Den stannar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.