Hoppa till innehåll

Dator

Crys

Rekommendera inlägg

Jag köpte min dator för ett och ett halvt år sedan och spelade massa spel på den och så i ett år, Men en dag heelt plötsligt stannade datorn när jag spelade , Och nu kan jag inte spela något spel i 10 minuter utan att datorn bara stannar och man får starta om den....Vad ska jag göra? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur gör man det MoonWall?

Hmm, det problemet har uppstått för mig med förut. Själva lösningen var att man skulle dammsuga, öppna datorn och dammsug lite, det ska nog göra susen vettu!  :lol:

Du bör testa att dammsuga först innan du tar systemåterställning.

Vågar inte göra det...Tänk om jag dammsuger fel ställe och nåt åker av och hela datorn kortsluts.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, det problemet har uppstått för mig med förut. Själva lösningen var att man skulle dammsuga, öppna datorn och dammsug lite, det ska nog göra susen vettu!  :lol:

Hitta något som man kan blåsa med annars... Kanske en kraftig fläkt eller ta bara en trasa och ta bort det. Annars så ska du nog köpa ny fläkt/ar Om inte det fungerar så kan det vara glapp eller virus kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

trasa bort det, det funkade på min dator bara ta försiktigt på typ grejerna inuti datan så ska det gå bra sen (tror jag :unsure: ja allt jag kan säga är att det funka på min dator :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

eller så har nån fläkt gått sönder och om du då kör spel i stil med CSS så kommer antingen processorn eller GFX kortet bli överhettat vilket resulterar i att hela datorn startas om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...