Vomiteye Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Mitt wow komemr imorron o ja behöver veta vilken sida som e bäst att betala på. Jag hade tänkt wow-europe men kan man lita på dom? Är tacksam för snabbt svar!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 öö, märks att du är 5 år.. :P klart du ska betala ditt gamecard/kredit kort på www.wow-europe.com... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Tack men... Hur ska jag kunna veta de jag e helt ny till WoW? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 kanske för att det står på fodralet att du ska in på wow-europe när du ska betala..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 IQ befriad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 HAHA, om du inte litar på "wow-europe" så ska du inte spela! Annars så kan du köpa det i typ alla spelaffärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 www.Wow-Europe.com Är den officela World Of Warcraft siten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg