Crys Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Men vad händer då om man skriver? : OMFG IMBA FFS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Men vad händer då om man skriver? : OMFG IMBA FFS! nån tönt rapporterar en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Nej.. Men kanske om du spammar det i /y i ett capital en sisådär 5 gngr. :) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Många verkar tro att man aldrig får vara OOC.. ( Out of Character = Inte RP ) Det är bara i /s och /y RP reglerna gäller.. ( Ibland /g också. ) I /p ( oftast /g ) och /join chatterna får man leeta hur mycket man vill.. Eftersom det verkar som ni inte kan klara er utan det.. [EDIT]: Lägger till lite mer.. Redigerat 28 Januari 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 I /1 /2 /3 behöver man inte heller rollspela. Det ända kanalerna som blizzard säger att man måste rpa i är /s /y /p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 /w då? Whisper* Måste man Rpa i den?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 nej, i /w kan du skriva vad du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jaha, Så får man skriva typ : Whatzzup mate! ;D ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vad är det för specielt med RP servrar? aldrig fattat :P Är det bara jag som är under 15 och faktiskt förstår det lugna och känslan att spela på RP server? Själv har jag en 25 blood elf hunter men jag vill inte ha några vänner från fuska.se eller någon jag känner från en annan del av nätet för det gör känslan lite mindre :| Det är riktigt roligt att spela på en RP server och som sagt, skillnaden är t.ex Man säger inte t.ex "Lo, wanna grp with me and go BRD again?" Utan man säger "Greetings, warrior! Do you want to come to Black Rock Depht with me?" Istället för att säga "Cya, m8!" Så säger man "Farwell, Strenght and honor!" .... Om man t.ex skriver något som inte hör till azeroth eller outland mellan (( och )) och utan att whispa så kan man bli bannad i 3 dagar, nästa gång du gör det blir du bannad för alltid så det är inget jag rekommenderar att göra =) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ganska löjligt att man kan bli bannad för evigt bara för man skriver något som inte hör till Azeroth eller Outlands..Tänk om man har en full epic char som man har kämpat med i flera år, Så råkar man säga: IMBA FFS!!! ...PANG . Där försvann ens account. xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ganska löjligt att man kan bli bannad för evigt bara för man skriver något som inte hör till Azeroth eller Outlands..Tänk om man har en full epic char som man har kämpat med i flera år, Så råkar man säga: IMBA FFS!!! ...PANG . Där försvann ens account. xD. Men om man har det på en RP srv så tror jag man är lite försiktgare för man har spelat bara på RP srv då... lol. Ingen flyttar ju sin main till RP omg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ganska löjligt att man kan bli bannad för evigt bara för man skriver något som inte hör till Azeroth eller Outlands..Tänk om man har en full epic char som man har kämpat med i flera år, Så råkar man säga: IMBA FFS!!! ...PANG . Där försvann ens account. xD. Jag gjorde det, noname gjorde det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Iaf.. Man blir inte bannad för evigt om du tror det.. Man kan få en varning.. Men för oftast säger andra spelare till en först.. Och är man så dum att man forsätter då? Och RP regler ligger BARA i -/y /s- fattaru? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg