Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 :rolleyes: Hehe, ganska snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Så jag är tillbacka..har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 de var ganska bra, men själv har jag inget intrese för sträckgubbsfilmer håller mig till riktiga filmer ni ska få se på grejer om jag nu får ihop till en bra kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Några... gamla^ senaste.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Edit: bort Redigerat 29 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Haha det var ett tag sen jag gorde nått vettigt i pivot! :D Mitt senaste projekt var "Emo Ankan Albert" som finns på youtube! fast jag orkar inte länka den nu xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Min första film laggig men bra tycker jag Redigerat 15 Augusti 2008 av iamnotsohappy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Haha det var ett tag sen jag gorde nått vettigt i pivot! :D Mitt senaste projekt var "Emo Ankan Albert" som finns på youtube! fast jag orkar inte länka den nu xP Haha den är bäst! :D Älskar sången :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) vill ni se mer filmer från mig? leta upp pivot på forumet humor.har ritat massa som är mycket bättre än de här. kolla iallafall Redigerat 20 Augusti 2008 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebahan Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 hallå! den där va jätte bra :D prövar oftast göra pivot version av riktiga filmer t.ex james bond, indiana jones m.m men det är rätt svårt det här är olika serier i pivot version pivot_guitar_hero.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 laddade ner programmet nyss.. ville testa det och detta är vad jag fick :) NEVER ENDING MOHAHAHA! Wiee säger jag bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.