SURF Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag har försökt på alla sätt att få tillbaka den blåa färgen, men den är fortsvarande borta och utbytt mot lila. Klistrar jag in en blå bild i photoshop byts det blåa ut mot lilanyanser.. Vad har jag gjort? Hur ska jag kunna göra något åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Men den e ju där ser du inte :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) http://www.arraich.com/ref/screen_caps7/fore_back_colorpick.jpg Skillnad? :/ Edit: Alltså.. Så här SKA det se ut, men det gör det inte för mig längre. Redigerat 21 Januari 2007 av Retro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Hur ser de ut på dig daH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 kanske coloor libraries som det stod på den understa knappen har du prövat d3et Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Du måste byta till full RGB color. Image -> Mode -> RGB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Jag har försökt på alla sätt att få tillbaka den blåa färgen, men den är fortsvarande borta och utbytt mot lila. Klistrar jag in en blå bild i photoshop byts det blåa ut mot lilanyanser.. Vad har jag gjort? Hur ska jag kunna göra något åt det? Klickar man på bilden så ser det okej ut. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Du har valt nån skum färgprofil i Photoshop förmodligen... kan kolla hur man ändrar den om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Om du kollar på att du har 100% på något och att det som det ska vara inte har det O.o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Du måste byta till full RGB color. Image -> Mode -> RGB Kanske skulle göra om bilden till RGB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Shift + Ctrl + K trycker du så får du upp rutan Color Settings. Där kan du välja en profil, det står väldigt bra beskrivningar av allt där så jag tror du kan fixa resten själv. Själv kör med med North America Web/Internet och jag har definitivt blå färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.