Desu Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Okej. Jag vill vara sjuk och slippa skolan. Än sen då. Varför ska ni skriva onödiga inlägg som " Skaffa utbildning ffs osv" För det är inte ens realterat till det jag vill peka ut. Så håll er on topic. Jag vill ha tips på saker som man kan bli sjuk av. Eller göra för att bli sjuk. Redigerat 21 Januari 2007 av Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Käka stimorol kisscool så fåru ont i magen : ) Och då menar jag verkligen ont i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 släng dig i snön sen är du där i någon timme! Det hjälper nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Vicks blue tror jag dom hette, iallafall; Dom sockerfria är sjukt starka, svälj, ja SVÄLJ 2-5 st och du kommer få rejält ont i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Varför inte bara säga att du är sjuk fastän du inte är det. Det är väl ändå smartare än att försöka bli sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 gå utan jacka när det är kallt eller att inte äta så mycket (man får typ kramp i magen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Käka typ 400g mjölk choklad elr äta en hel gurka. Av det första så, blev jag i allafall, extremt lös i magen o av gurkan så mår man illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Drick vattnet du/någon annan har diskat med. Du lär ju inte må alltför bra efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Man får väll egentligen ont i magen av allting bara man äter tillräckligt mycket... Det tror jag iaf. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Köp ett par läkerol askar. Om du har tur såfår du nog ränndreta för det läkerol kan ge laxerande effekt samma sak med halöstabletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 nu när det är vinter och kallt kan du ju få en perfekt förkylning. stick ut i snön lätt klädd en tag.. för eller senare borde du iaf bli lite snuvig (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Finns redan en sån här tråd. http://www.fuska.se/forum/Saker_Som_Man-t81816.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.