shacti Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 (redigerat) Får jag bra fråga några saker, okej. bra. 1. Varför imp bs och mutilate? 2. varför inte quick recovery? du vet väl att den ökar health från bandages också va? aja, ditt val. blev bara lite nyfiken på varöfr du skipapt vissa saker. Jag har två daggers och kör med den här builden, funkar utmärkt så länge amb och bs crittar. Redigerat 25 Januari 2007 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 ARghh.. Foxy jag har förklarat massor av gånger nu.. Med daggers gör du kvickare attacker och får tillgång till attackerna Backstab och Ambush.. Daggers gör inte lika stark skada med attacker som Sinister Strike, Ghostly strike och hemorrhage.. De gör heller inte så mycket vit skada.. Svärd är mer gjord för stunlock pga att du inte har tillgång till Ambush och Backstab. Dock gör den väldig stark skada med Sinister strike Ghostly Strike och hemorrhage.. Också med vit skada. Båda är lika bra.. Välj efter din skill, ditt gear.. Och det du gillar bäst. Också ett tips: Specca inte mutilate om du inte har crit chance över 25%.. Om inte mutilate attackerna brukar critta är den totalt värdelös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Håller inte riktigt med dig. Imo mutilate är cp generator, inte jättemycket skada. Vill du ha jättemycket skada med ett slag ska du specca sub. Dessutom lär du ha cb, använd den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Gör inte Mutilate mycket skada nej? En full Grand Marshal rogue slog in en 1,8k crit på mig med den. Är din Crit Chance hög och du crittar ofta är den jätte stark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jojo. självklart, men i första hand är den cp-generator. Jag har två skitdaggers från outland och min bs crittar oftast 1k. Så muti är bara bra som extrem skada attack ifall du har 25+ crit chance och grymma vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Men om man ska köra Endgame .. Är det best att ha 2 svärd då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om du vill göra mycket skada ja, men daggers är bäst för nuking tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Har bestämt mig att jag ska ha Daggers, Jag ska va PVP , Och ska ha den bästa builden för PVP rogue kan någon skicka en? Ps Jag kommer ha daggers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) FOXY! Jag gjorde ju för f*n 2 åt dig redan.. Nu är jag så snäll så jag skriver en tredje också.. : (32/5/14) Detta är builden jag använde.. Krossade typ allt förutom epic warriors.. Lite skill behövs för att använda den. --------------------------------------------------------------------------------------- Lägger till en fråga till Shacti också.. Varför vill man ha bättre bandage? Det är bra i PvE.. Men I PvP är man true noobiken om man använder Blind -> Bandage -> Restealth tekniken.. Bara så du vet det. Redigerat 31 Januari 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 FOXY! Jag gjorde ju för f*n 2 åt dig redan.. Nu är jag så snäll så jag skriver en tredje också.. : (32/5/14) Detta är builden jag använde.. Krossade typ allt förutom epic warriors.. Lite skill behövs för att använda den. --------------------------------------------------------------------------------------- Lägger till en fråga till Shacti också.. Varför vill man ha bättre bandage? Det är bra i PvE.. Men I PvP är man true noobiken om man använder Blind -> Bandage -> Restealth tekniken.. Bara så du vet det. Faen va bra tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg