Hoppa till innehåll

Vad För Skillnad På Daggers Och Svärd Spec.

Inside

Rekommendera inlägg

Får jag bra fråga några saker, okej. bra.

1. Varför imp bs och mutilate?

2. varför inte quick recovery? du vet väl att den ökar health från bandages också va?

aja, ditt val. blev bara lite nyfiken på varöfr du skipapt vissa saker. Jag har två daggers och kör med den här builden, funkar utmärkt så länge amb och bs crittar.

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ARghh.. Foxy jag har förklarat massor av gånger nu.. Med daggers gör du kvickare attacker och får tillgång till attackerna Backstab och Ambush.. Daggers gör inte lika stark skada med attacker som Sinister Strike, Ghostly strike och hemorrhage.. De gör heller inte så mycket vit skada.. Svärd är mer gjord för stunlock pga att du inte har tillgång till Ambush och Backstab. Dock gör den väldig stark skada med Sinister strike Ghostly Strike och hemorrhage.. Också med vit skada. Båda är lika bra.. Välj efter din skill, ditt gear.. Och det du gillar bäst. Också ett tips: Specca inte mutilate om du inte har crit chance över 25%.. Om inte mutilate attackerna brukar critta är den totalt värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FOXY! Jag gjorde ju för f*n 2 åt dig redan..

Nu är jag så snäll så jag skriver en tredje också.. : (32/5/14)

Detta är builden jag använde.. Krossade typ allt förutom epic warriors.. Lite skill behövs för att använda den.

---------------------------------------------------------------------------------------

Lägger till en fråga till Shacti också.. Varför vill man ha bättre bandage? Det är bra i PvE.. Men I PvP är man true noobiken om man använder Blind -> Bandage -> Restealth tekniken.. Bara så du vet det.

Redigerat av XxXHaZteXxX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FOXY! Jag gjorde ju för f*n 2 åt dig redan..

Nu är jag så snäll så jag skriver en tredje också.. : (32/5/14)

Detta är builden jag använde.. Krossade typ allt förutom epic warriors.. Lite skill behövs för att använda den.

---------------------------------------------------------------------------------------

Lägger till en fråga till Shacti också.. Varför vill man ha bättre bandage? Det är bra i PvE.. Men I PvP är man true noobiken om man använder Blind -> Bandage -> Restealth tekniken.. Bara så du vet det.

Faen va bra tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...