Hoppa till innehåll

En Idé


Zantera
 Dela

Rekommendera inlägg

Först och främst börjar jag med att tacka för ett bra forum.

Jag vill inte bara klaga och klaga, men jag har lite konstruktiv kritik.

Ni vet, likaväl som jag vet att vi skulle behöva locka hit mer personer.

Det är hyfsat många medlemmar här på fuska, men jämfört med andra forum är det väl lite lågt?

Jag har en idé som skulle kunna locka hit fler personer.

Eftersom många som använder internet är mycket intresserade av datorer föreslår jag att vi kunde lägga till något mer subforum till PC, snacka om fildelning och sånna saker.

Jag vet att ni på fuska inte tror på det här med fildelning, men dagens ungdomar gör det.

Så länge forumet hålls inom vissa regler ser jag ingen anledning till att det inte borde finnas.

Men det är bara min åsikt...

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säger stark nej till det. Det är dessutom emot svensk lag. Man får inte ladda ner, varför ska man diskutera det? Det skulle sluta med länkar till nerladdningsidor ect.

 

Lär inte komma då §1.3 är en viktig regel. Men som sagt bara min åsikt. Vet inte exakt admin's ställning till det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säger stark nej till det. Det är dessutom emot svensk lag. Man får inte ladda ner, varför ska man diskutera det? Det skulle sluta med länkar till nerladdningsidor ect.

 

Lär inte komma då §1.3 är en viktig regel. Men som sagt bara min åsikt. Vet inte exakt admin's ställning till det hela.

 

Jag håller med, men liksom att man diskuterar sina åsikter om det, inte direkt "här kan du ladda ner Torrents, så här gör du"

Kanske inte fildelning då, men något mer med PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett grafik/programmerings forum där man kan diskutera saker som också rör PC (som inte är spel). Sen om du vill ha djupare diskussioner om det så finns det debatt forumet. Tror det finns en tråd om "vad man tycker om fildening", men är inte säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett grafik/programmerings forum där man kan diskutera saker som också rör PC (som inte är spel). Sen om du vill ha djupare diskussioner om det så finns det debatt forumet. Tror det finns en tråd om "vad man tycker om fildening", men är inte säker.

 

Aja, jag har fått komma med min åsikt.

Fuska är fuska, och inte flashback2.

Tack iaf för att någon lyssnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett grafik/programmerings forum där man kan diskutera saker som också rör PC (som inte är spel). Sen om du vill ha djupare diskussioner om det så finns det debatt forumet. Tror det finns en tråd om "vad man tycker om fildening", men är inte säker.

 

You're Welcome! och så tkr jag att man borde få diskutera fildelning. ;) fast innan den här tråden dör så vill jag höra admins åsikt. :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...