Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Först var det Lunarstorm, sen bananaisland och sen habbohotel och så vidare. Vilken internet community är det som gäller nu? Jag menar, där man kan träffa jämnåriga och diskutera. Och göra det utan att få "fjortis-stämpel" som man får av t.ex. Lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Fuska.se ! :D Nä men...Det är väl svårt o hitta nån sida utan fjortisar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Fuska.se ! :D Nä men...Det är väl svårt o hitta nån sida utan fjortisar.. Ja vet. MSN är bra när det väl gäller, men man kan ju inte liksom sitta o adda på måfå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Nej , det är ju sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Helgon.net ffs :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Helgon.net ffs :evil: Är redan medlem där, det är inte så många medlemmar. + Alla tjejer lyssnar inte på rock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 playahead.se kanske?, 13 års gräns. mkt fjortisar där men typ lika många killar som tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Flashback.info Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Eftersom flashback har en åldersgräns på 18 år och är olagligt, skulle jag ju behöva ljuga om min identitet (inga problem), men jag lär nog inte hitta så många jämngamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 va e flashback igenkligen? Fast för mig så har jag hört att sorum ska bli communiti och då lär det va en bra hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 va e flashback igenkligen? Fast för mig så har jag hört att sorum ska bli communiti och då lär det va en bra hemsida. Flashback är Sveriges olagligaste forum mer eller mindre, det är åldergräns på 18 år. Då kanske du får en ledtråd om vad man diskuterar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Där kan man diskutera allt man vill. Dock skulle de flesta åka till fängelset för sakerna de snackar om där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.