Zantera Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Vet inte om det fanns en sån här tråd innan, men jag såg ingen. Iaf, roliga historier... Kan ni någon? Här är en: Det var en gång en Amerikan,en Turk och en Svensk som satt i en båt.. Plötsligt började Turken hälla sprit i vattnet.. -Varför gör du så där?? frågade Svensken. och Amerikanen samtidigt.. Vi har gott om sånt där där jag bor,svarade Turken.. Sedan började Amerikanen kasta pengar i vattnet.. -Varför gör du så där?? frågade Svensken och Turken samtidigt. Vi har gott om sånt där jag bor. Sedan kastade Svensken Turken i vattnet.. -Varför gjorde du så där?? frågade Amerikanen.. -Vi har gott om såna där där jag bor,sa svensken. !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 LOL den var grym :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 En japan, en amerikanare och en norsk satt på en bar. Plötsligt stoppade amerikanaren in tummen i örat och lill-fingret i munnen och sa ett kort samtal. Då frågade japanen vad det var.Då sa amerikanaren ett mobilsamtal. Efter en stund stoppade japanen pekfingret i örat och nynnade en låt. Då undrade norsken vad det var. Min inbyggda mp3. Norsken blev arg för att inte han var något Techno-freak. Efter en stund ställde sej norsken upp och släppte en brakare. Då sa Amerikanaren och japanen: Vad var det där? Jag sendte bare et fax! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Den historia var rätt så rolig, jag gillar historier som är uppbyggda på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Den historia var rätt så rolig, jag gillar historier som är uppbyggda på det sättet. Man tackar. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Zantera@ Den var asgrym, men jag har nog redan hört den en gång förut. Men det är en riktig goding :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Zantera den ägde så F hårt.. den var über. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Zantera den ägde så F hårt.. den var über. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Har flera stycken i min press som ni kanske tycker är gammla men ni kan kolla ändå :) Ska förnya dem senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 -Vad är det för skillnad på en häst? -Vet inte -Alla ben är lika långa, speciellt det högra! Hoppas de e nån annan än jag som har samma humor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) -Vad är det för skillnad på en häst? -Vet inte -Alla ben är lika långa, speciellt det högra! Hoppas de e nån annan än jag som har samma humor xD lol! xD Den var bra! Redigerat 31 Januari 2007 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Lars son gråter på dagiset när han skulle hem. Lars frågade dagis fröken varför han gåter. - Jo, han har grävt ett hål, och nu vill ta med sig det hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.