lundquist Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Nu är de dags för alla sveriges nior att välja linje och gymnasium, och jag undrar vad ni tänker eller har valt :), jag tänker söka in på samhällslinjen, och inriktning media. för de är kul att fotografera och sånt, men jag vill kunna gå alla högskolekurser efter gymnasiet, och de kan man inte om man går en ren medie linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Nu är de dags för alla sveriges nior att välja linje och gymnasium, och jag undrar vad ni tänker eller har valt :), jag tänker söka in på samhällslinjen, och inriktning media. för de är kul att fotografera och sånt, men jag vill kunna gå alla högskolekurser efter gymnasiet, och de kan man inte om man går en ren medie linje. Troligtvis blir det IT/Data men är osäker på gymnasium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Det är ju en bit till innan jag ska på gymnasium. Men jag tror nog att jag ska gå in på linjen Samhällskunskap. Jag tror nog att jag ska försöka bli polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 el med inrikting datorteknik :) eller it på john bauer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 1 och ett halvt år kvar till gymnasium val. Tror jag ska gå media. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 2½ till mitt Gymnasieval. Hittills lutar det åt Estetiska (I Kalix) Men jag får se. Det blir nog svårt att hitta jobb med den linjen om jag inte fortsätter och bli gitarrist i något känt band. Som tur är har jag tid att tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag har valt Samhällskunskap och inriktningen språk, för det är dom ämnena jag är riktigt bra på faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 1 år kvar tills gymnasievalet. Jag ska npg ta Fordons eller Teknik. Kanske samhälls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Samhälle\Samhälle tänker jag välja, men gymnasium är jag osäker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 1 år kvar tills gymnasievalet. Jag ska npg ta Fordons eller Teknik. Kanske samhälls. Ta teknik äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 När det är dags för mig så blir det IT nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Data / It blir det väl , bara jag får tilllräckligt bra betyg.. Men det är ju ett par år dit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.