ajar Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Tjena! Jag ska köpa en ny dator (bärbar) jag ska använda den till att surfa, lyssna på musik och titta på film m.m. och har kikat lite på en modell från Packard Bell och undrar om det här är en bra dator: Packard Bell EasyNote GN45-022 Skype Edition Pris: 8.990:- 14,1 tums skärm Intel Centrino Duo Core 1.6 GHz 1024MB DDR2 100 GB HDD DVD-brännare Trådlöst Nätverk Bluetooth Webkamera Ni om är dator-kunniga, ä detta en bra dator med tillräckligt bra minne o.s.v.? Obs! Den ska inte användas som speldator! Redigerat 27 Januari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag skulle gissa på att den duger fint. Men jag är inget proffs men vänta på bättre svar så får du nog veta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Om du bara ska surfa och lyssna på film och sånt duger den fin fint. Den skulle nog klara dom flesta spelen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Det låter bra! Tack för svaret, DraggO. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 har en Packard bell bärbar och den gick sönder typ fter en månad men allt annat låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Den duger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tillräkligt bra för att göra d sakerna som du sa... klarar även att spela många spel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tjena! Jag ska köpa en ny dator (bärbar) jag ska använda den till att surfa, lyssna på musik och titta på film m.m. och har kikat lite på en modell från Packard Bell och undrar om det här är en bra dator: Packard Bell EasyNote GN45-022 Skype Edition Pris: 8.990:- 14,1 tums skärm Intel Centrino Duo Core 1.6 GHz 1024MB DDR2 100 GB HDD DVD-brännare Trådlöst Nätverk Bluetooth Webkamera Ni om är dator-kunniga, ä detta en bra dator med tillräckligt bra minne o.s.v.? Obs! Den ska inte användas som speldator! Satsa på en dator med Core 2 Duo istället. T.ex. http://www.dustinhome.se/dacsaportal/custo...odID=5010105119 Den har ju även ett betydligt bättre grafikkort, för som jag förstod så hade din integrerad Intel grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 vad jag förstod skulle han inte spela på din :o jag tycker iaf den värkar grymt nice för det du ska göra, blev lite intresserad själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) @Admin: Den var ju riktigt snygg men eftersom det enda spelet jag spelar på datorn är Call of Duty som släpptes 2003 så tror jag inte att det där med grafikkortet är någon fara. @rikke: Jo, jag har funderat över det i snart ett halvår men inte förrän nu bestämde jag mig för det. Om du får dit barnbidrag har jag ett tips: Lägg undan 500 kronor i månaden och önska dig sedan pengar på din födelsedag och på julafton som du sedan lägger undan. En annan bra grej är att sluta äta godis som jag gjort, då sparar du iallafall 20-50 kronor i veckan. :) Redigerat 28 Januari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tjena! Jag ska köpa en ny dator (bärbar) jag ska använda den till att surfa, lyssna på musik och titta på film m.m. och har kikat lite på en modell från Packard Bell och undrar om det här är en bra dator: Packard Bell EasyNote GN45-022 Skype Edition Pris: 8.990:- 14,1 tums skärm Intel Centrino Duo Core 1.6 GHz 1024MB DDR2 100 GB HDD DVD-brännare Trådlöst Nätverk Bluetooth Webkamera Ni om är dator-kunniga, ä detta en bra dator med tillräckligt bra minne o.s.v.? Obs! Den ska inte användas som speldator! Den är riktigt bra för att vara laptop ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Ripto, det jag reagerade på var att du köper en Core Duo, känns lite dumt när det finns Core 2 Duo för bättre pris. Visst exemplet jag tog var dyrare men Core 2 Duo laptops finns att vinna för 6500-7000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.