Vixxec Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Tror ni på den? d gör jag här är några bilder :unsure: http://www.spiritual.com.au/images/ufo/alien-autopsy1.jpg http://www.spiritual.com.au/images/ufo/alien-autopsy2.jpg http://news.bbc.co.uk/olmedia/115000/images/_119785_roswell_alien300.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Usch... äckligt ju. Den ser ju helt hjärndöd ut på ena bilden. Men nä, jag tror inte att på Roswell-rymdisen. Jag måste erkänna att bilderna ser ganska verkliga ut, men de kan lika gärna vara fake. Jag vet inte om det här stämmer, men hade inte något land (har för mig att det var Ryssland/Sovietunionen) iscensatt en krasch i Usa med ett fejkat rymdskepp innehållandes väldigt naturtrogna alien-dockor? Redigerat 27 Januari 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Att ryssarna crashat i Usa med ett fake rymdskepp med alien dockor? Låter ju inte vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag vet :P . Men det är bara ett vagt minne jag har från nåt program på Discovery eller nåt, som jag råka kolla på när jag var typ 5-6 år. Men det kan lika gärna ha varit en dröm. Vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 oohh, soft! Har aldrig hört talas om den men den verkar ganska verklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jag vet :P . Men det är bara ett vagt minne jag har från nåt program på Discovery eller nåt, som jag råka kolla på när jag var typ 5-6 år. Men det kan lika gärna ha varit en dröm. Vad vet jag. Oo Kan se in i framtiden eller vad? :cool: :blink: Hmm... Finns det kanske lite mera fakta om det här? Någon sida eller nåt? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 (redigerat) Jag såg programmet på discovery om just detta, men jag har även sett en dokumentär om en sjukdom som orsakar just ett sånt där utseende. Min teori (som aldrig kommer bekräftas): Incidenten ägde rum ungefär samma tid som rymden började intresseras av både sovjet och USA och jag misstänker just att ryssarna (sovjet) skickat ett "rymdskepp" bemannat med kroppar från folk med just den syndrom som orsakar grova missbildningar. Detta i avsikt att skrämma amerikanerna från att åka upp i rymden, för som vi alla vet började "rymdkapplöpningen" ca 10 år senare. På den tiden var även dessa sjukdomar vanligare i den delen av världen eftersom landet var stort och från en synvinken ganska fattigt. Numera hittar man sällan sjukdomen i andra områden än runt Indien. Redigerat 30 Januari 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 har läst detta att rymdskeppet var en topp hemligt spion sak. usa:s arme fick reda på detta och gömde undan alla bevisen, och lurade invånarna att det var ett ufo ;() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Det där är inte alien. Men det finns människor med syndrom, som gör att de ser lite annorlunda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 (redigerat) Jag såg programmet på discovery om just detta, men jag har även sett en dokumentär om en sjukdom som orsakar just ett sånt där utseende. Min teori (som aldrig kommer bekräftas): Incidenten ägde rum ungefär samma tid som rymden började intresseras av både sovjet och USA och jag misstänker just att ryssarna (sovjet) skickat ett "rymdskepp" bemannat med kroppar från folk med just den syndrom som orsakar grova missbildningar. Detta i avsikt att skrämma amerikanerna från att åka upp i rymden, för som vi alla vet började "rymdkapplöpningen" ca 10 år senare. På den tiden var även dessa sjukdomar vanligare i den delen av världen eftersom landet var stort och från en synvinken ganska fattigt. Numera hittar man sällan sjukdomen i andra områden än runt Indien. Det var exakt så där jag trodde! Att Sovjet gjorde något sånt för att själva ligga före USA i rymdforskningen. Wohoo! Där fick jag mitt svaga minne bekräftat. Jag kanske inte är senil trots allt :) Capt. Sand: Nää, tydligen så kan jag tyvärr inte se in i framtiden :P Och Dolphin: Om det där är att se lite annorlunda ut så vet jag inte vad jag ska säga. Men ärligt talat så känns det lite overkligt att man skulle kunna se ut så som på bilden pga missväxt/sjukdom. Sådär grotesk kan väl inte en människa bli? Eller? Hursomhelst så är det väl ändå en docka på bilden, så det spelar ju ingen roll egentligen. Redigerat 30 Januari 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Vem vet XD Kanske en docka av aliens? Ett par människor kanske är hybrider av aliens.. Kanske någon på fuska bevakar oss nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Usch, jag ryser..... men Jag vet att det finns en sån sjukdom..... Ska försöka hitta den på Wiki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.