Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Nån som går på eller har testat boxning? Jag funderar på att börja och ska gå på provträning nu på måndag. Är det någon som har lite tips eller liknande? Vad man ska tänka på etc? Tacksam för svar. Redigerat 28 Januari 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Har också funderat att börja på boxning. Men hur gick det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Det gick bra :) Alla var rätt schyssta och hjälpte till att visa och så. Jag tror jag ska börja :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Nån som går på eller har testat boxning? Jag funderar på att börja och ska gå på provträning nu på måndag. Är det någon som har lite tips eller liknande? Vad man ska tänka på etc? Tacksam för svar. Jag har inte gjort det, men en tjej i min klass är bland de bästa i Sverige. Hon var med i sportspegeln. Har väl funderat på att börja när jag var yngre, men det har aldrig blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 På gymnastiken var boxning poppis förut. Har några enstaka polare som går på boxning. Jag själv kanske skulle börja. Helst för att få extrema hopprepsk1llz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag har faktist okså tänkt att börja på boxning ... Men inte för att vinna matcher och så , utom att träna upp kroppen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Boxningsträning ska sägas vara bland de bästa träningsmetoderna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 jag går på kung fu, typ som kick/thai boxning, man slåss och så. de är ganska kul men de är riktigt hård träning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Hade boxning på gympan i skolan man skulle slå på kuddar som den anrde höll fram en i min klass går i boxning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Akta så han inte fäller dig med sin högerkrok. Försök att inte gå in i närkamper utan försök trötta ut han ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 bli målvakt istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag testade boxning en gång... Men jag blev knockad efter ungefär 2 minuter och har inte boxats mer sen dess :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.