Cold Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag spelar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 en fråga kan man om jag t ex. byger iron sen ångrar jag det kan jag ta bort det? alltså typ ''cansla'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Nepp de kan man inte ... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Nej bra,., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 en fråga kan man om jag t ex. byger iron sen ångrar jag det kan jag ta bort det? alltså typ ''cansla'' Ja, iallafall innan har man kunnat det. Spelar inte travian nu, men innan skulle man trycka på ett rött X till vänster där det stod hur lång tid det va kvar innan det är klart. När man avbryter det så får man tillbacks 50% av reesurserna om det inte är lvl, då får man 100% tillbacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag det var tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 jag spelar men hur bygger man trupper och hur anfaller man andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag spelar men hur bygger man trupper och hur anfaller man andra? Du måste ha samlings plats nivå 1 Tror jag Här har ni en GUIDE er som behöver hjälp ... Jag har spelat Travia typ i 2 veckor ... Jag heter Ghettoponken där .... Söker en bra allians .. Är på 45 i befolking Lycka till alla ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 men jag ska kunna bygga en samling plats för jag har huvebyggnad 3! hur gör jag måste ju kunna försvara mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 nepp jag spelar inte..vet inte vad det är orkar inte trycka på länken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 nepp jag spelar inte..vet inte vad det är orkar inte trycka på länken ;) Onödigt och skriva då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.