admin Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Nu börjar en stor satsning på Övriga ämnen. Efter att skola-forumet försvann in i allmänt så kan man inte säga mer än att det var ett felsteg även om intresset inte var så högt i forumet innan det försvann. Kom en hel del PM efter det försvann med klagomål. Forumet kommer nu tillbaka men har även med sig forum som, "Politik, Orättvisor & invandring", "Trender & Mode" och "Musik, Film, Tv & Media" som egentligen är en omdöpning. Roliga bilder/filmer forumet heter även numera Humor. Jag hoppas ni får mycket nöje av kategorierna! Varför vara Sveriges största spelforum när man kan vara Sveriges största forum ;) *önsketänkande* OBS! Ca 1 månad framåt så kommer FuskaMynt att ges i de NYA forumen. Skola, Politik och Trender. Därefter kommer de att bli lika dant som i de andra forumen under Övriga ämnen. Edit: Även "Vänner, relationer & kärlek"-forumet inlagt... Redigerat 28 Januari 2007 av admin Citera
maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Nu börjar det bli lite mer ordning på forumen. :D Citera
admin Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Råkade komma med lite smilisar med iom denna uppdatering... ;: :ng: :glare: :blush: Citera
Adam Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 OMG!!! ;: är ju min favoritsmile! ;:;:;: Citera
TheUnnamed Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 <_< :blush: Bra uppdatering Admin. Citera
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Bra ändringar :) Redigerat 28 Januari 2007 av Szellerie Citera
Smiter Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) nu vet jag varför det blev en sån konstig ;: men blev lite förvånad från början trodde jag kom till fel sida :P Redigerat 28 Januari 2007 av Kazour Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.