Zantera Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Spagetti Och Köttfärssås :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Köttsnitzell och potatis och sås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Sjuk igen! Fast idag blev det potatismos och strömming, mycket gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Pannkakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bamba heter det bara i göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 sopa och en bröd skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag åt tex mex biff med potatis och sås det var f*n skit äckligt vi får potatis varje dag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Pyttipanna men istället för typ skin eller korvbitar eller vad det nu brukar vara så var det kebabkött. Gott :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Pyttipanna samma som 123spill :D mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Vet inte av det hette men det var inte gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Potatis och leverbiff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bamba heter det bara i göteborg. Precis, men det är bara vi som säger rätt. Alla vet att det heter Bamba. Åt inte i bamba idag, jag slutade 11.20 så jag åkte hem och åt, men jag tror det blev nån grejsimojs med köttfärs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.